Skocz do zawartości
kardiolo.pl

arek606

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam 17 lat i ostatnio stwierdzono u mnie wypadanie płatka zastawki mitralnej.. niewiem co to znaczy kobieta która mnie badała mówiła, że to nie groźne. Ale mam pytanie czy moge uprawiać sport? gram od 5 lat w siatkówke i jakoś nie łatwo mi przyjdzie rozstać się z tym co tak naprawde jest częścią mojego życia.. Aha i jeszcze zauważyłem, że jak dłużej biegam to niemoge złapać oddechu. Może poprostu mam słabą kondycje? Prosze o szybką odpowiedź.
Powiem tak szczerze ja też miała ogromne problemy z zastawką mitralną i lekarz który to odkrył tak samo mi powiedział jak Tobie że to nie groźne, też miałam problemy z kondycją, duszność, zawroty głowy i wiesz jak się skończył 6 miesięcy temu miałam walwuloplastykę zastawki mitralnej + wszczepiony pierścień. Uważaj i Kontroluj przynajmniej raz w miesiącu *
Arek - normalni ludzie konsultuja sie z lekarzem! Uwierzylbys komus, kto bez obeznania z twoja historia i stanem zdrowia na internecie napisze ci *smialo, mozesz grac w pilke i skakac ze spadochronem. Jestem lekarzem i wiem co mowie, ble ble ble* ??? Ktos cie przeciez zdiagnozowal, lekarza trzeba pytac a nie obcych ludzi na forum internetowym!
zapomniałem spytać ;/ ale mówiła, że to nie groźne i jeszcze mam takie coś, że na treningach czasami jestem zmęczony niewiem z czego to wynika a czasami moge biegać i biegać i nic kondycja bardz dobra. Niemam żadnych bólów serca. A do lekarza niechcem iść bo niebede czekał w kolejce 2 h bo niemam czasu dlatego tutaj zwracam się o pomoc
generalnie niedomykalność nieistotna hemodynamicznie oraz dopóki nie daje objawów nie jest przeciwskazaniem do uprawiania sportu rekreacyjnego ale o to k*wa powinieneś zapytać lekarza. Zresztą to nie wina kolesia który wysłał Ci wyczerpujący artykuł że ci się go nie chce czytać.... sory kolego, ale miło że mu się w ogóle chciało cokolwiek przesłać nie uważasz????
Gość MyHeartIsSick