Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Zwężenie zastawki a omdlenia

Gość Anka

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Może ktoś z was wie co to jest ? Jestem nauczycielką w liceum i mam taką jedną uczennicę , chorą na to schorzenie... Z nią jest co raz gorzej , już trzeci raz w ciągu tygodnia zemdlała mi na lekcji i praktycznie nie ma lekcji na której nie dostałaby napadu duszności , przy którym strasznie się trzęsie... Jest prawie codziennie zwalniana do domu... i nabiera przez to jeszcze większych zaległości... Mogę jej jakoś pomóc ?
Gość Ewa 29 z Zespołem Fa