Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Operacja po zawale serca

Gość zygas

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem po zawale od 2 dni ,lekarze mieli watpliwosci czy kwalifikuje sie na zabiegi po zawałowe .Zawał był po duzym wysiłku fizycznym (nie straciłem przytomnosci chodziłem z tym ) obecnie czuje sie dobrze ,jestem w szpitalu ,leczony farmakologicznie płyny (nitrogliceryna zastrzyki do brzucha na droznosc zył ) mam obawy czy musze isc na zabiegi ? mam 59 lat czy zawsze sa jakies powikłania po zawale ,czy zabiegi sa konieczne i bezpieczne w moim wieku,oczywiscie ze mysle o zmianie stylu zycia(kawa ,papierosy ,inne ,lekarze jakby mnie straszą ze bedzie dziura w sercu ,prosze i informacje !
nic nie piszesz o wynikach badań jakieś na pewno ci zrobili w szpitalu (cholesterol ...itp o jaki zabiegi ci chodzi ?...koronarografie robią chyba każdemu po zawale ...jest ona konieczna kiedy tętnice sa zapchane ....baypassy ?..powikłania mogą sie zdarzyć ale dzięki zabiegom ...poprawia się jakośc życia po zawale ..a ta dziura w sercu to niby dlaczego miałaby sie pojawić u Ciebie ?
Witam pytasz o wynikach badan aktualne zlecone przez lekarza rodzinnego byly dobre ,jak na moj wiek (jedynie lekko podwyzszony cholesterol ) pytasz o jakie zabiegi chodzi na ktore odmowiłem (chyba o stensy w zyłach) boje sie zabiegów a to straszenie o ranie dziurze w sercu usłyszałem dzisiaj na wizycie ! Badanie EKG robione w okresie przybycia do szpitala były nie najlepsze ale dzis sa lepsze ,co bedzie dalej czy przyjmowac duzo leków aplikuja mi po 8 tbl dziennie ! czy zyc spokojnie unikajac alkoholu papierosów wysiłku ,stressu nie bedzie to łatwe ale dam rade ,czy isc na zabiegi ,mam nadwage ok 15 kg !