Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Niedomykalność zastawki trójdzielnej i dodatkowe skurcze komorowe

Gość Beata

Rekomendowane odpowiedzi

Moja c€rka mdleje ok 4razy w tygodniu stwierdzono niedomykalność zastawki tr ojdzielnej 1 stopnia, cechy krążenia hiperkinetycznego oraz dodatkowe skurcz komorowe 2gr wg Lowna przepisano jej Effortil ipowiedziano,żę to nic takiego.Obecnie córka mndleje przy wjększym wysiłku,kiedy za długo stoi, siedzi lub gwałtownie wstaje. Lekarze nadal mówią, że to nic takiego a ona się męczy. Może ktoś z państwa miał podobny przypadek i napisze co z tym dalej robić.
Witam serdecznie, ja sama mam niedomykalność zastawki trójdzielnej. Lekarze też mi mówili że to nic takiego, a mi średnio 10 razy dziennie robiło się słabo i musiałam leżeć w łóżku. Mam 22 lata i studiuję wiec nie mogę zmarnować życia na takie samopoczucie dlatego ze lekarze twierdza ze to nic takiego. A wiec zaczelam chodzic do bioenergoterapety, ktory tez byl do bani, polecono mi wtedy akupresure stóp. Mężczyzna ten od razu powiedział ze nie sa to objawy samej niedomykalnosci, lecz musi byc cos jeszcze. Kazal mi zrobic wszystkie badania u roznych (kierunkami) lekarzy. Okazało si e ze mam torbiel na jajniku i stad te objawy- czekam wlasnie na operacje. U mojej kolezaniki niedomykalnosc byla sprzezona z nerwica- stad miala nerwobóle. I prosze zrobic testy na choroby odzwierzece u Corki- bolerioza ma takie wlasnie objawy. Prosze nie ufac lekarzowi kiedy mowi ze to nic takiego, oni poprostu zalatwiaja pacjentow jak najszybciej i nie maja wystarczajaco duzo polaczen neuronowych by sie domyslic ze to pewnie cos jest jeszcze nie tak. Pozdrawiam i prosze zrobic wszystkie konieczne badania!