avatar
Justyna IP: 86.150.30.**

Witam.
Około 3 tygodnie temu zachorowałam. Lekarz określił to jako infekcję klatki piersiowej. Przez tydzień brałam Duomox, ale ten nie pomógł, więc lekarz przepisał mi Amoxiclav. Podczas brania drugiego antybiotyku ciągle utrzymywał mi się stan podgorączkowy (ok. 37,3-37,5). Przedwczoraj wzięłam ostatnią tabletkę, czuję się dużo lepiej, co prawda jeszcze czasem pokasłuje, ale jest to naprawde sporadyczne. Mimo 2 tygodniowej antybiotykoterapii ciągle utrzymuje mi się ten stan podgorączkowy. W dzien dochodzi do 37,4, wieczorem natomiast spada do 36,6 i tak codziennie. Boli mnie też troche brzuch. Czy to może być po antybiotyku, może on mi wogóle nie pomógł, no ale w końcu już nie kaszle. Proszę o radę.

avatar
Jagoda65

A brałaś leki osłonowe przy antybiotyku?

avatar
Justyna IP: 86.150.30.**

Lekarz stwierdził, że nie są one konieczne i mi ich nie przepisał (dodam, że jestem w Szkocji)... Radził, żebym piła codziennie kefir i jogurty, no i tak robiłam. Miałam też w domu trochę tabletek osłonowych, które mi zostały z kiedyś (trilac), ale starczyły tylko na kilka dni. Powiedział, że jeśli ból brzucha będzie bardzo silny, będę wymiotować, lub będę miała biegunke mam się do niego zgłosić, ale nic takiego u mnie nie wystąpiło.

avatar
Jagoda65

Więc profilaktycznie kup sobie w aptece , w Polsce są bez recepty, może pomogą a już napewno nie zaszkodzą,Apropos gorączki u mnie po grypie stan podgorączkowy utrzymywał się jeszcze przez kilka dni , więc brałam jeszcze syrop wykrztuśny,żeby wszystko odkaszleć.Do formy wróciłam dopiero po ok.2-3 tyg.

avatar
gajka IP: 85.221.128.**

a moze zrob ob lub crp?

avatar
Jagoda65

Tak , słusznie pisze gajka , sprawdź, czy w organiźmie jest stan zapalny , wyniki to pokażą.

Twoja odpowiedź