avatar
Piotr IP: 194.88.154.**

Co sądzicie o tym leku ? Został on przepisany mi na nerwice natręctw przez psychiatre

avatar
Monika IP: 213.238.119.**

Ja mam złe doświadczenia z tym lekiem. Miałam po nim silne napady panicznego lęku i zaburzenia snu - bezsenność w nocy i momenty ogromnej senności w dzień. Odstawiłam i dochodziłam do siebie kilka dni. Faktem jest, że zażywałam go tylko tydzień podobno potem te objawy mijają ale ja nie byłam w stanie kontynuować.

avatar
Ona IP: 83.20.224.**

Jest tani (w zasadzie za darmo, bo w całości refinansowany przez NFZ) i skutecznie leczy depresję. Jednak jak to się mówi nie jednemu psu Burek i nie każdy musi tak dobrze odpowiedzieć na jego działanie jak ja. Mnie pomógł stanąć na nogi. Uprzedzam jednak lojalnie, że jeśli jesteś aktywny seksualnie, to po Anafranilu, to prawie niemożliwe. Powodzenia w terapii :o)

avatar
Anna IP: 83.24.164.**

Ja biorę Anafranil trzy tygodnie.Od kilku dni odczuwam cały czas paniczny lęk przed śmiercią,czasami strasznie się poce i trzęsą mi się rence i nogi.

avatar
pannamloda

Do Anny
to drzenie rak i pocenie sie sa chyba normalnymi skutkami ubocznymi ale ten paniczny lek powinien chyba juz ustapic po trzech tygodniach.Pozdrawiam

avatar
kasca

do ~Anny!!!

ja biorę anafranil przeszło 3 miesiące... dopiero teraz mogę powiedzieć, że drżenie rąk i zaburzenia równowagi (problemy z równowagą, bo generalnie jak dłużej stałam to czułam jak bym odlatywała...oczy jakby mi uciekały...nie było dobrze) odeszły dopiero teraz.. przez ponad 2 miesiące skutki uboczne dawały mi w kość.. co do panicznego lęku przed śmiercią...pojawił się jakoś po miesiącu leczenia... myśli były nie do zniesienia... wkraczając prawie o obłęd... !!!!martwiłam się, że lek zamiast pomóc - szkodzi... ale teraz powoli *czarne myśli* i lęk przed śmiercią odchodzą.. ale nie w 100% bo niestety myśli te męczą mnie jeszcze do dziś....
p.s. ciesze się że jest takie forum na którym widzę że nie jestem jedyna, która ma lęki.... i takie problemy ze sąbą.
jedno w czym na pewno pomógł mi anafranil to spowodował że już nie irytują i nie drażnią mnie problemy życia codziennego.... bo są one niczym w porównaniu do np. śmierci... może właśnie też i o to chodzi w tym leczeniu....? pozdrawiam!!!

avatar
truck IP: 194.9.223.**

Czesc.
Zazywam anafrianil 10 mg od 10 m-cy i jestem bardzo zadowolona z jego dzialania. Skutki uboczne mialam rowno przez tydzien. Potem czulam juz sie tylko fantastycznie - wolna od natretnych mysli. Nie bałąm sie juz ludzi, ich wzroku i nie wymyslalam sobie historii (np. ze pod wplywem alkoholu zrobilam cos niestosownego i ze wszyscy o tym wiedza i beda mnie wytykali palcami lub na tle zdrowia - ze na pewno mam nowotwór; nie warto sprzatac, pracować bo i tak umieram na nieuleczalna chorobę ). Wiem, ze to co pisze brzmi absurdalnie, ale dla ludzi z natrectwami nie jest to nic nowego i dziwnego. Suma sumarum anafranil działa i ja jestem tego przykladem. Powodzenia :)

avatar
ewa IP: 194.36.168.**

ja na swojej depresji i anafranilu to w porownaniu do Was jak to sie mówi zęby zjadłam, biorę go z wiekszymi lub mniejszymi przerwami od ok 10 lat, dla mnie jest super lekiem, bo gdyby nie on to już nie byłoby mnie na tym świecie, myślę że jeżeli chodzi o tzw. objawy w poczatkach zażywania leku to według mnie za dużo naczytaliście się danych w ulotce i za bardzo wsłuchujecie się w swoje organizmy, co w wiekszosci przypadkow też moze byc objawem waszej choroby.Lek zaczyna działac po 3 do 4 tygodni, z aktywnością seksualną nic się u mnie nie zmieniło, ale no cóż ja mam bardzo wysoki poziom libido i anafranil mi go nie przytemperował, he, he!!! lekarze bardzo często proponują leki nowszej generacji, mnie już też próbowali na nie przestawic, skutki były wręcz tragiczne, na mnie działa TYLKO ANAFRANIL, WIĘC NA POCZATKU LECZENIA NIE MA CO SIĘ ZNIECHĘCAC TYLKO POCZEKAC TEN MIESIĄC I ZOBACZYC. MYŚLĘ, ŻE LEKARZE PRZEPISUJA LEKI NOWSZEJ GENERACJI BO PO PROSTU MAJA Z TEGO KASĘ OD PRZEDSTAWICIELI FIRM FARMACEUTYCZNYCH, ALE NA SZCZĘŚCIE JA MAM DOBREGO LEKARZA, który przedewszystkim ma na względzie moje dobro a nie dodatkowe pieniązki,a anafranil jest faktycznie tani w porównaniu z innymi lekami tego typu. aaa... i jeszcze jedno on obniża cisnienie tętnicze, więc jak ktos ma niski to faktycznie przez pierwszy okres brania może zasypiac na stojąco, ale tu polecam czarna kawkę, pa, pa!!!!

avatar
juleczka7

witam, mam 19 lat i zazywalam anafranil od trzech lat. Uwazam, ze jest to bardzo skuteczny lek, martwi nie tylko moja potworna sennosc...

avatar
mariusz IP: 83.11.115.**

ja biorę go ponad rok ,problemy ze snem minęły dopiero niedawno,zostaje pocenie się ale radzę sobie z tym pijąc syrop z brzozy naprawdę pomaga.

avatar
Beata IP: 79.190.223.**

Ja biorę anafranil od ośmiu lat-jest to cudowny dla mnie lek-uporałam sie ze skutkami ubocznymi,które naprawdę trwały bardzo krótko,zaczełam *nowe*życie
i nie przejmuję sie ,ze wciąz go biorę...w dawkach co prawda małych bo 10 mg na dobę...pozdrawiam wszystkich i życze zdrowia...

avatar
kuba IP: 87.205.200.**

Ja biorę Anafranil od lipca. Skutki uboczne (pocenie, drżenie rąk, permanentne zawieszanie się, wyostrzone zmysły) minęły po ok 2 tygodniach. Już teraz mogę powiedzieć, że lek bardzo mi pomógł. Uporałem się z większością swoich problemów, które wlokły się za mną od dawna. Przez moje niedopatrzenie kilka dni temu lek mi się skończył, a wizytę u lekarz mam dopiero jutro. Mam zawroty głowy i uczucie obcości własnej osoby, ale jutro będzie już po wszystkim :)

powodzenia wszystkim życzę!

avatar
aaa IP: 89.174.23.**

a jak on działa na apetyt? brałam takie leki które powodowały jadłowstręt. Anafranil też? a może odwrotnie?

avatar
Niko IP: 83.23.136.**

Brałem to przez ładnych kilka miesięcy. Z objawów ubocznych to obniżał mi ciśnienie, to wszystko (zaznaczam, że nie czytałem ulotki, albowiem było to w szpitalu). Ewentualnego działania przeciwdepresyjnego też nie zauważyłem. Jak zresztą przy innych lekach. Albo jestem z Marsa albo one działają na zasadzie autosugestii. Objawów odstawienia też nie miałem. Depresja, po latach okresowego leczenia przeszła mi, gdy się nie leczyłem. Nie miałem nawrotu od dobrych 5 lat.

avatar
watka IP: 188.33.83.**

a ja mam pytanie odnośnie jego działania na włosy, bo od kiedy go zaczełóam stosowac to po tygodniu zaczeły mi bardzo mocno wypadac włosy, boje sie ze bedzie jeszcze gorzej bo jednym ze skutkow ubocznych jest ponoc utrata włosow, fakt ze bardzo rzadko do tego dochodzi ale jednak mnie to juz zaczyna martwic...
prosze o odpowiedz odnosnie takiego dzialania na wasze włosy?
mial ktos podobny problem?