L.G. IP: 83.21.178.**

witam mam bardzo silne bole w plecach wrecz palenie,pieczenie ,bol z przodu w klatce piersiwej tak na srodku klatki letko w lewo tak jak by serce .brak sil w lewej rece , barkiem nie moge ruszac , mialem robione ekg,usg , tk serca z kontrastem i wszystko OK!!! tk kregoslupa piersiowego wyszlo zwyrodnienie na 8 kregu piersiowym , RT kregoslupa szyjnego i wyszlo zniesienie lordozy , dodam jeszcze ze mialem robione wszystkie badania krwi i tez wszystko OK!!!. Bralem rozne tabletki lagodzace bol ale nic mi nie pomagaly (diclac 150mg) . Lekarze sa bezradni albo trafiam do kiepskich lekarzy . Marze o dniu w ktorym przestanie mnie bolec. moze ktos umie mi pomoc albo wie co mi moze byc ja jestem juz zielony w tym temacie a zapomnial bym cisnienie mam wporzadku mierzone 3 razy dziennie przez miesiac i jest OK!!! BEDE BARDZO WDZIECZNY ZA ODPOWIEDZ I ZARAZEM ZA PODPOWIEDZ CO TO MOZE BYC
POZDRAWIAM L.G.

joannagosc IP: 92.16.74.**