Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Trzęsące się ręce, wysokie ciśnienie i szmer na sercu

Gość Lukaszstars

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lukaszstars

Witajcie(mam 18 lat ) od początku roku mam problem z trzęsącymi się rękoma , niczym sie nie stresuje a ręce mi drżą.Dwa tygodnie temu strasznie źle się poczułem i postanowiłem zmierzyć ciśnienie miałem 180/100 , połozyłem się poleżałem i mi przeszło , teraz jak mierze ciśnienie to mam ok 135/85. Postanowiłem pójść do lekarza rodzinnego , ona nie zna przyczyny , że trzęsą mi się ręce , ale mierząc ciśnienie powiedziała , że mam jakieś szmery na sercu -nawet nie wiem co to znaczy , kazała mi przyjść w poniedziałek to zrobi mi jakieś badania. Jest jeszcze jedna rzecz nie pije praktycznie alkoholu , jak wypije to piwo na miesiąc , bo przeważnie jestem kierowcą , ale gdy wypije te piwo to nie trzęsą mi się ręce i bardzo dobrze się czuje, nie wiem czym to jest spowodowane. Może mi ktoś podpowie jakie badania powinienem zrobić

Powinieneś zrobić bad.krwi- poziom glukozy.Nie mówię,że to jest to,ale przy kłopotach z poziomem cukru ,jak sie jest głodnym mogą drżec ręce.Jak cos zjesz ,to przechodzi.Na przykład jak wyjdziesz z domu bez śniadania,to wtedy mogaą drżeć.To jest tylko jeden z powodów.Moga byc jeszcze inne,których nie znam.Myślę,że ta lekarka też nie zna,bo jak by znała,toby ci od razu dała skier. na badania.Może do mądrzejszego lekarza iść powinieneś.....Najpierw jednak zrób te badania i te, które ci zleci twoja lekarka,jak do tego czasu doczyta w książkach ....

Czy nie naduzywasz napojów energetycznych i coli? A może na siłowni ćwiczysz? Ćwiczenia siłowe [sztanga,hantle] mogą podwyższać cisnienie.Przypomnij sobie ,czy nie brałeś jakichś preparatów,które mogły ci zaszkodzić[dopalacze, coś na przyrost mięśni,narkotyki...itp].Jeśli nie, to musisz sie dokładnie przebadać,ale o tym już z lekarzem rozmawiaj.