Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Kolejka do operacji wszczepienia bajpasów

Gość Dependent

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dependent
Witam, Na wstepie powiem,ze w sprawach zdrowotnych jestem zielona. Jednak interesuje mnie pewna kwestia - moj wujo - wiek 80 - czeka w dlugiej kolejce na operacje wszczepienia by-pass-ow; kolejka jest strasznie dluga i nie ma mozliwosci zrobienia jej szybciej. Czy ktos z Was wie moze, czy owa operacje mozna przeprowadzic za pieniadze? ( oczywiscie nie mam tu na mysli lapowki - o ktorej niektorzy mogliby pomyslec ) Czy taka operacja za pieniadze oznacza ze moze byc przeprowadzona tylko w prywatnej klinice, czy istnieje mozliwosc przeprowadzenia jej w panstwowej? Jeszcze jedno ptanie, czy orientujecie sie moze ile taka operacja moze kosztowac? Wyobarazam sobie, ze jesli bedzie przeprowadzona w prywatnej klinice, trzeba tez zaplacic za pobyt pacjenta - na czas rekonwalescencji po operacji. Prosze was o wszelkie inf, to bardzo wazne. Pozdrawiam DEPENDENT