Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Gość Michał

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów, mam problemy z sercem od roku. Mam 20 lat i jestem studentem studiów dziennych. Robiłem już wszelkie badanie w przeróżnych placówkach (gabinety prywatne, szpitale w Siedlcach i Aninie). Niestety zdaniem lekarzy, doktorów wszystkie badania (ekg, echo serca, holter, próba wysiłkowa, badania krwi - TSH itd., ekg nerek) są wporządku i jest to nerwica - problem przejściowy. Dolegliwościami są przede wszystkim mocne, podkreślam bardzo mocne bicie serca. Jedynie na echu serca wyszło, że śladowa niedomykalność zastawki, ale to powiedzieli że dużo osób ma i to nie groźnego. Ciśnienie można powiedzieć w *normie*, puls w normie, a serce bije tak mocno, że przeszkadza mi to najbardziej m.in. w zasypianiu. Co więcej do pomiaów ciśnienia. Górna wartość wynosi najczęściej powyżej 140, a dolna ponad 75. Dużo czasu spędzam siedząc przy komputerze. Przy wstawaniu po pracy z komputerem serce natychmiast bije mocniej, jakby samo podnoszenie sprawiło mu ogromny wysiłek fizyczny. Skoro wszystkie badania są wporządku dla wyjaśnienia całej sprawy chciałbym zbadać sobie hormony. Tylko chciałbym się Was poradzić jakie hormony powinienem zbadać? Szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć, że to nerwica i próbuje ustalić inną przyczyne dolegliwości. Proszę o pomoc.
Gość Michał
Wynik TSH dobry. W normie, to z pewnością nie tarczyca. Mówiąc NIESTETY mam na myśli, to że mimo diagnoz lekarzy to mi sie wydaje ze jednak coś niedobrego w moim organizmie się dzieje. Przeraża mnie bardzo to bardzo silne bicie serca.
Gość poetka30
Zrob ACTH ,kortyzol ,aldosteron..to hormony stresu ,czasem nadnercza za bardzo pracuja .jesli gdzies znajdziesz punkt w ktorym zrobia ci dopamine i serotonine to zrob i daj namiar bo w krakowie nie robia .a to dobre badanie ...badanie tych hormonow zlecil mi kardilog zeby sprawdzic czy te bicia nie sa powiazane ze zla praca nadnerczy
Gość ernestyna