Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Lek na ataki bólu klatki i brzucha, drętwienie i ucisk uniemożliwiający oddech

Gość Artur

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś mi powie co mi jest i jaki lek może to neutralizować. Od pięciu lat raz na kilkanaście miesięcy dopada mnie atak, który to powoduje okropny stan, bóle z lewej strony promieniujące na całą klatkę i brzuch, drętwienie kończyn i nawet głowy, ucisk na klatkę uniwmożiwjająy oddech. zawsze pojawiające się czynniki: alkohol dniu poprzedającym atak atak natępuje w porze rannej po pierwszym posiłku zawsze przed piłem kawę zawsze w przed dzień ataku miał miejsce jakiś większy wysiłek fizyczny np. granie w piłkę. zawsze jadłem ser żółty w przedzień ataku (lubię ser żółty, jestem wegetarianinem) Lekarze rozkładają ręce, może ktoś miał podobne problemy? Bardzo proszę powiedzcie jaki lek wziąć jeżeli znowu się to obrzydliwy stan pojawi?
Jeśli Pan porobił wszystkie badania i lekarze cytuje Pana słowa rozkładają ręce, to niestety musi Pan zlokalizować sytuacje po których Pan odczuwa dolegliwości, i starać sie zminimalizować je. Dla przykładu mój znajomy po kawie ma takie symptomy jakby przeżywał zawał serca, każdy organizm jest inny oraz inaczej możę reagować, a jeśli to zawiedzie radze udać sie do psychologa, być może wszystko leży w główce. Pozdrawiam.
ja podejrzewam tetniaka aorty wstepujacej to sa 100% objawy Mialem to samo i dopiero w berlinie mi to zdiagnozowali po czym pojechalem na sygnale do kliniki prosto na stól. U nas lekarze na ogół podejrzewają dolegliwosci gastryczne i inne ponieważ tętniak daje bardzo podobne objawy wiec lekarze czesto wyklucza to najgorsze. Nalezy wykonac na 100% echo przezprzełykowe oraz przez klatkę piersiową ew. tomografię. Proszę nie lekceważyć tego co napisałem. Nawet ostatnio w filmie Na dobre i na złe pacjent uskarżał sie na dolegliwosci gastryczne po czym zmarł jak sie okazuje po pęknięciu tętniaka. Prosze o natychmiastowy kontakt 791022737.
Gość Oleńka5565