Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Amfetamina i zastrzyk testosteronu

Gość sportoweiec

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sportoweiec
Witam bardzo serdecznie w kwietniu skoncze 20 lat. gram w tenisa od 8 roku zycia swoja przygode z amfa zaczalem rok temu. nie bralem za wiele pomyslalem sobie ze sprobuje i dam sie spokoj, i stalo sie bralem regularnie robiac sobie przerwy tam dwutygodniowe, wszystko bylo gites dopoki 1,5 mesiaca temu nie przesadzilem jedząc tego sprzeta 1.5 grama. nie moglem ustac w miejscu pozniej mnie wykrecilo na lozko ale o dziwo nie stracilem przytomnosci myslalem ze umre chodz bylo mi to calkowicie obojetne czy umre czy nie wyluzowalem sie wzialem jakies dwie tabletki od matuli na uspokojenie i przeszlo. minal tydzien poszedlem normalnie na korty moglem juz grac. pod miesiacu znowu nie wiem co mnie napadlo i zjadlem cwiartke czulem sie elegancko tylko mialem wrazenie jak chodzilem czy biegalem ze serce jakby drżało. na zwale wpadlem na *rewelacyjny* pomysl zeby kolega mi zrobil strała testosteronu zeby mnie wzmocnic. Nic tam niby sie nie stalo takiego skoczylo mi cisnienie noi tchu mi bylo brak to bylo w ten piatek przez sobote i niedziele z domu sie nie wychodzilem dopiero dzisiaj normanie moglem pojsc do szkoly no ale czuje ze te serce jak by bylo napompowane rano wstalem cisnienie 120:76 niby ksiazkowe ale nawet chodzenie sprawia mi trudnosc kurde boje sie ze w tenisa juz nie pogram jak myslicie pozamiatane juz ? ja mam nadzieje ze to minie tak jak wczesnie chodz nawet teraz jak siedze tutaj czasami zaboli tzn zakuje tak z tyłu dziwnie bardzo prosze o jakies rady bo nie wiem czy to samo przejdzie.
Gość sportowiec2
Chlopie ty sam nawet niewiesz z czym zaczoleś igrać testosteron to chormon jesli tylko raz to braleś to pól biedy skutkiem ubocznym brania tego moze być np.szybki wzrost koćci miękich uszy nos paznokcie nie ingeruj w chormony to cie zalatwi i jeszcze biale mozna sie od tego przekręcić
Gość sportowiec