Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Brak koncentracji*równowagi

Gość Bartk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam 25 lat i od Listopada 2016 mam problem z koncentracją/równowagą. Pracuję jako informatyk i potrafię przesiedzieć 10h~ przed komputerem. Wszystko zaczęło się pewnego dnia w pracy, zwyczajnie poczułem, że coś jest nie tak. Brak koncentracji(nie pamiętam, czy również brak równowagi) Objawy: - Nieustanny brak koncentracji(Od przebudzenia) (Gdy siedzę spokojnie w bezruchu, wydaje się być dość normalnie i to jedyny moment gdzie czuję się troszkę lepiej) - Pogorszenie wzroku podczas ruchu(Od przebudzenia) (Tak jak wyżej podczas spoczynku widzę perfect, jednak obrót głową i już na chwilę obraz nie jest tak ostry. Np. podczas chodzenia gdy patrzę pod nogi jest dość okej ale gdy wzrokiem rzucę dalej nie jestem w stanie rozpoznać znajomych po drugiej stronie ulicy, czy zaraz przede mną) - Uczucie bólu/ciśnienia w czole, tyle głowy (Sporadycznie, chociaż gdy reszta objawów się nasila czuję właśnie ucisk w czole + zatkany nos) - Bóle w uszach (Sporadycznie, ból przenikliwy, mocny) - Trudno zdefiniować, jakby oczy uciekały z jednego boku do środa i tak w kółko przez minute dwie (Bardzo sporadycznie, może z 3 razy od początku choroby?) Badania: - Badanie krwi; Wynik: perfect (Standardowe i rozszerzone) - Badanie moczu; Wynik: perfect - EKG; Wynik: perfect - USG nerek, brzucha; Wynik: perfect - Kardiolog; Wynik: perfect (Echo serca, badanie komór, holter) - Neurolog; Wynik: perfect (Podstawowe badania, przepisane tabletki betaserc nie pomogły) - Okulista; Wynik: perfect (Podstawowe badania, ciśnienie w oku, widzenie przestrzenne = wzrok idealny) - W tygodniu będę miał rezonans magnetyczny głowy Dodatkowo: - Od kiedy sięgam pamięcią mam zapchany/zatkany nos bądź ograniczone oddychanie, niemal codziennie muszę smarkać - Pracuję przy komputerze od maja 2016 - Wcześniej również potrafiłem przesiedzieć przy komputerze 8h~ - Całe życie starałem się być aktywny (Piłka nożna, pływ