Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Proszę o pomoc

Gość Asieniek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Asieniek

Mam 23 lata, studiuję. Piszę z błagalną wręcz prośbą o pomoc/sugestie. Od kilku lat mam problemy z samopoczuciem. Zaczęło się od zaburzeń równowagi (uczucie *ciągnięcia* w jakąś stronę, problemy z równowagą ogolnie od czasu do czasu), więc seria badań (tsh, cukry, laryngolog, tomografia głowy, b12, ekg, ciśnienie, borelioza, nerki, wątroba- nic nie wyszło). 3 lata minęły a ja czuję się o wiele wiele gorzej i jest to nie do wytrzymania. Autentycznie, nie mam życia, skupiam się tylko na tym, żeby ogarnąć studia i nie mam na nic innego siły. Nie pamiętam dnia, ani jednego dnia bez bólu, bez zmęczenia i zestawu innych dolegliwości. Piszę tutaj z prośbą o pomoc, o pokierowanie mną, o sugestię, co mogę zbadać żeby w końcu znaleźć przyczynę tej agonii bo wszyscy lekarze odprawiają mnie z kwitkiem twierdząc że to *nerwy, stres*. Ciekawe, czym ja się mam stresować, skoro nie mam siły na nic więcej niż pójście na 1-2 zajęcia dziennie. Moje objawy: bóle głowy, uczucie ucisku na głowę, bóle szyi, bóle całe ciała od stóp do twarzy (bóle mięśniowe, kostne, stawowe), ciągła suchość w ustach, zmęczenie, osłabienie i brak energii, zaburzenia widzenia [okulista wszystko ok] i te okropne ciągłe *tykania* mięśni na całym ciele, delikatne skurcze, osłabienie mięśni, lekkie drętwienia, sucha skóra, ataki senności w ciągu dnia. Biorę magnez, tran, witaminę D i algi, odżywiam się całkiem ok, puję dużo wody. Co jakiś czas badam cukier, robię żelazo, morfologię, badanie ogólne moczu; badałam też ostatnio nerki, kwas moczowy, robiłam parokrotnie testy na boreliozę, usg brzucha, dopplera szyi i nóg, nic nie wykazały. Dzisiaj czuję się jak pijana, mam okropny ból głowy, bolą mnie wszystkie mięśnie, mam sucho w ustach i kręci mi się trochę w głowie. BŁAGAM o pomoc, ja już nie mam siły nawet żeby przez to płakać. Nie wytrzymam kolejnych tygodni z lękiem, że jak wyjdę na zajęcia to zasłabnę alb