Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Senność, skoki ciśnienia, ból nóg i osłabienie

Gość lukasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 21 lat i od jakiegos czasu nie wiem czemu slabo sie czuje tzn spac mi sie chce nogi mnie bola tzn w kolanach i kostkach np jak siadam za kierownica noi oczywiscie cisnienie chyba skacze czasami bo sie robie troche czerwony i czasami klocie z prawej strony pod piersia albo obok taki scisk noi wogole ostatnio jakis jestrem przewrazliwiony ze zawalu dostane i wogole ze chory jestem ciezko na cos, bylem u lekarza i mowil ze mam nie doleczone zapalenie oskrzeli tzn mam niby jakies zapalenie ukladu oddechowego noi mam takie dziwne objawy idac do pracy bo jestem kierowca zaraz mnie nogi bola i zle sie czuje nie wiem co mam o tym myslec Pluca OK, zatoki tez, cukrzyca ok teraz sobie zrobie badania krwi ale mialem robione 6 miesiecy temu i tylko potas lekko spadl nie wiem juz
Zatorowosc zyl glebokich.. Mialam to i nadal mam. Jestem juz 8 miesiecy na warfarynie i ciagle mam nawroty. Konieczna jest wizyta u lekarza specjalisty. Badania krwi na krzepliwosc np.d-dimer. To jest bardzo grozne wiec prosze tego nie lekcewazyc. Ja nabawilam sie zatoru plucnego przez to ze na poczatku lekarze postawili zla diagnoze i o maly wlos stracilam zycie..
Witajcie No cóż - medycyna chemiczna nierzadko lecząc - dobija... Eskalacja problemów. Mam m. in. reportaż o kobiecie /chętnie służę skanem/, która w miesiąc wyszła ze szpitala po zatorze płucnym. Lekarze drapali sie po głowach: dawali jej 10% szans przeżycia, a tu... nawet blizn w płucach nie ma, co jak twierdzą - po zatorze jest niemożliwe. A jednak - jak widać - możliwe. Tylko trzeba stosować właściwy specyfik. Była do wycięcia nerka, poważne problemy z kamicą, wdała się sepsa, zator - i wszystko organizm sam zwalczył. Trzeba MU tylko dać tę szansę. Warto zainteresować sie czymś, co kompleksowo działa na organizm i powoduje, że ON SAM zaczyna siebie naprawiać.Polecam się: andyi@wp.pl