Skocz do zawartości
kardiolo.pl

NERWICA czy to objawy czy problem z sercem

Gość KEVINN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 13 lat od pewnego czasu (jakieś 6 miesięcy) doznaje objawów takich jak: kłucie serca mocne bicie serca, duszności, zawroty głowy,zatykają mi się uszy ogólnie złe samopoczucie. Byłem już w szpitalu na badaniach i powiedzieli że serce jest idealne wręcz dali magnez b6 i tyle brałem go dwa dni dopiero i nadal mam objawy raz słabsze raz mocniejsze. Dziwię się bo nigdy problemu z sercem nie miałem dodam jeszcze że zaczeło się to po śmierci mamy proszę o odp bo się martwię o siebie

Witaj podrugiej stronie ekranu, Nie jestem lekarzem ale kiedys mialam takie obiawy, czasem miewam je nadal. U mnie jest to wynik dluzszego stresu, tak reaguje organizm a nie inaczej. Nuczylam sie troche uspokajac i mniej stresowac. Tez dostalam magnez z witB6-potrojna dawka przez chyba 3 miesiace. Poszukaj informacji jak radzic sbie ze stresem, moze jakas pasja, muzyka, cwiczenia, Moze rozmowy z kims zaufanym...cos co pozwoli rozladowac emocje, zrelaksowac.... Mysle ze u Ciebie moze to byc stres zwiazany z odejsciem Twojej mamy. Bardzo wspolczuje. Pamietaj ze po dniach pochmurnych zawsze swieci slonce. Zycze wszystkiego dobrego, mnustwo optymizmu i wspanialych ludzi w okolo.