Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Bóle brzucha, głowy i biegunka oraz bezsenność przy nerwicy

Gość Gienek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tutaj pierwszy raz, nie mam co prawda stwierdzonej nerwicy, jednakże mój problem polega na tym, że bardzo szybko się denerwuje, przejmuje czymś, co bardzo często przejawia się bólami głowy i żołądka. Chciałbym jednak coś z tym zrobić. Cały problem polega na tym, że byle głupota potrafi mnie bardzo szybko wyprowadzić z równowagi, często też przez to dochodzi do kuchni. Wystarczy jakieś upierdliwe, głupie gadanie w domu, przez co już się denerwuje. Druga rzecz, która powoduje stres to szkoła/praca. Na co dzień studiuję, przeważnie jest wszystko ok, niemniej jednak są nie raz takie dni, że czegoś nie zdążę czy nie dam rady zrobić, przez co od rana boli mnie żołądek, co praktycznie zawsze kończy się biegunką, co znowu wywołuje kolejny stres i sytuacja przypomina błędne koło. Inna kwestia też jest taka, że wszystko muszę mieć idealnie, wszelkie prace - nie potrafię czegoś napisać ot, tak, nazwijmy to *na odwal się*. Wszystko musi być perfekcyjnie, dokładnie sprawdzone pod względem zawartości merytorycznej, graficznej. To samo gdzieś przy okazji dorywczej pracy - najgorsze są pierwsze dni, bądź takie, gdzie boję się, że mogę być zbyt późno, jednak przed godziną rozpoczęcia pracy - wówczas także od rana zaczyna mnie boleć brzuch, biegunka... Często też nerwy objawiają się u mnie bólem głowy, choć rzadko kiedy występuje jedno i drugie naraz. Często miewam też trudności z zasypianiem, praktycznie nie zdarza się, że zasypiam przed 24, najczęściej jest to godzina 1, po 1 w nocy, choć położę się do łóżka dużo, dużo wcześniej. Nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale zawsze mam nieco niższą temperaturę ciała niż optymalna, przeważnie ok. 35,5, rzadko kiedy jest 36. Aaa, zapomniałem powiedzieć, że mam 22 lata. Nie wiem czy w tym przypadku najpierw zgłosić się do psychologa czy szukać psychiatry, być może jakiegoś innego lekarza. Przede wszy