Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Gość Allison

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 23 lata, 1,61 wzrostu i ważę 58/9 kg. Jestem studentką AWFis w Gdańsku, chodzę też na maratony zumby i czasami na siłownię, ćwiczę też w domu. W czwartek rano czułam się świetnie wszystko było ok robiłam urodziny dla znajomych, Jednak tak z pół godziny po kąpieli musiałam wyjść do sklepu kupić kilka rzeczy ( ale już wyschłam). Gdy wracałam do domu poczułam się jakaś osłabiona i wirowało mi w głowie. Czułam jak serce mi wali, co prawda wchodziłam po schodach na 4 piętro no ale ze względu na złe samopoczucie postanowiłam zmierzyć ciśnienie ( moja mama choruje na nadciśnienie, a w lipcu mój tata zmarł nagle na zawał). Zaznaczam że zawsze miałam niskie ciśnienie, nawet moja mama się śmiała że wypije kawę i nic mi się nie podnosi jakoś w granicach 120/70 puls 76-80. Jednak kiedy wtedy zmierzyłam ciśnienie co prawda miałam ok bo 128/78 ale puls 103, się wystraszyłam tym pulsem więc po ok godzinie zmierzyłam jeszcze raz i wtedy doznałam szoku miałam 174/82 a puls nadal wysoki 101, Potem przez cały dzień mi się wahało raz wyżej raz niżej, mój kolega który jest ratownikiem medycznym powiedział że nie mam się czym przejmować, ale ja się zestresowałam bo z takim ciśnieniem moja mama już była na pogotowiu. Następnego dnia miałam już gorączkę , kaszel i katar no ale niestety do lekarza nie mogłam iść bo było już za późno więc mama w aptece kupiła mi jakieś leki na przeziębienie i gorączkę tego dnia podskoczyło mi dolne ciśnienie do 91, znów się wystraszyłam jeszcze zaczęłam odczuwać bołe w klatce piersiowej ale myślę że to nerwicowe, następnego dnia dalej miałam stan podgorączkowy, kaszel z flegmą i katar ale rano ciśnienie miałam ok 126/80/94, ale wtedy gorączka jakby mi spadła, wieczorem o godzinie 22 czułam się dobrze więc postanowiłam zmierzyć ciśnienie a tam miałam 158/100/76 moja mama się zdenerwowała szczególnie tym dolnym ciśnieniem więc kazała mi wziąć tabletkę pod język i pojechałyśmy na