Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Zawroty głowy i uczucie osłabienia przy omdleniu

Gość Piotrkk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 25 lat Moja historia będzie dość zawiła,ale postaram się ją opisać jak najzwięźlej. Mianowicie we wrześniu zacząłem chodzić na dłuższe spacery po bardzo długiej przerwie w jakichkolwiek ćwiczeniach. Właśnie podczas takiego spaceru zacząłem miewać dość lekkie zawroty głowy i uczucie jakbym mógł zaraz zemdleć. Do tego doszły kołatania serca w nocy i ataki lęku jakbym miał zaraz stracić przytomność. Postanowiłem wykonać badania krwi,moczu,lipidogram i ekg. Z badań wszsytko wyszło w porządku oprócz cholesterolu,który był znacząco podniesiony(ale nie w żadnym krytycznym stanie). Podniesiony ponieważ praktycznie od 2 lat studiuję za biurkiem i pracuję za biurkiem więc brak jakiegokolwiek ruchu do tego palę i dość często piję więc zacząłem obawiać się czy to może być coś poważnego. Postanowiłem wybrać się do internisty,który po przebadaniu nie wykrył nic ale przepisał mi histigen(biorę do dzisiaj) na zawroty głowy magnez+b6 oraz herbate z melisy na noc.Skierował mnie również do laryngologa i neurologa Po tygodniu objawy w się dość znacząco zmniejszyły, ale zacząłem miewać mocne kłucia i bóle serca więc postanowiłem wybrać się do kardiologa. Ciśnienie mierzyłem cały czas i utrzymuję się poniżej 140/90 ale tętno w przedziale 80-110(spoczynkowe) do tego po spożyciu alkoholu tętno potrafi skoczyć do 140. Kardiolog mnie osłuchał i obejrzał wyniki i uznał że wszystko ze mną w porządku ale skierował na echo serca(jestem zapisany na 1 grudnia). Najdziwniejsze objawy miałem dzisiaj i trochę się przestraszyłem więc dlatego piszę. Mianowicie od kilku tygodniu miewam takie szarpnięcia,jakby podskakiwania serca(jakby wypadało skądś i wracało nagle na prawidłową pozycję) ale nie przejmowałem się tym zbytnio. Dzisiaj mierząc ciśnienie aparatem który przy każdym uderzeniu wydaję dźwięk i zauważyłem że podczas tych przeskoków(szarpnięć) serce przestaje bić n