Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Trudności w oddychaniu, bóle mięśni i głowy przy łatwym denerwowaniu się a nerwica

Gość radek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 22 lata od 3 lat jestem kierowca zawodowym. Trafiłem tu na to forum bo borykam się z następująca rzeczą. Od około roku. Mam takie objawy: -Ciężko mi się oddycha. -Ból mieśni -ból głowy(teraz juz rzadziej kiedyś codziennie) -Czasem mam ból klatki piersiowej całej,(i nagle tak jak by mi coś w gardle stało) -bole kregoslupa i karku -Bol lewej strony klatki(tak jak by mięsnie) -Strasznie szybko się denerwuje. Jestem kierowca zawodowym. Sami wiedzie jak się jeździ po naszym cudownym kraju. Dokladnie mam to od listopada tamtego roku raz jest lepiej raz gorzej. 2 razy bylem w szpitalu raz mie sciskalo w klatce i mega ciężko mi się oddychało. Zrobili mi ekg 2 razy i wyblo ok, pobrali mi krew i zrobili badanie czy zawalu nie miałem ale wyszło ze nie miałem. Chodziłem do rodzinnego. Dal mi skierowanie do kardiologa na testy wysiłkowe i na echo serca. Wynik-105% wydolosci serca, Echo serca kurczliwość 74% lepiej niż norma i żadnych blizn ani zmian. Następne skierowanie na prześwietlenie płuc. i tu tez wszystko ok żadnych plam. następnie powiedzieli mi żebym szedł do alergologa. Rodzinny dała mi Wentolin(wziewne) 3 razy próbowałem a nic nie pomagało. Takze pomóżcie czy to może być nerwica. Najgorsze ze ciężko nabrać mi pełne płuca powietrza tak jak by moje mięśnie w klatce były za male. A dodam ze 2 razy w szpitalu kardiolog powiedział ze to od nerwów. porostu chce się upewnić i do jakiego lekarza się udać. Psychiatra neurolog:( pomóżcie

W kręgosłupie to mi coś ciągle wyskakuje przy dźwiganiu. ale już mi nie pomagają te zwykle nastawienia. o zapomniałem. wiem ze mam skrzywienie kręgosłupa. bo na zdjęciach było. tylko 5 miesięcy było źle, 2 tyg dobrze i teraz jest tak srednio. i strasznie wszystko mnie wkurza. a kręgosłup boli co dziennie. najbardziej kark i na samym dole .