Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Gość Zmartwiona1980

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zmartwiona1980

Czy to moze być objaw nerwicy? Stopy mi mrowieja non stop, a czasem plecy głowa, usta, kawałki dłoni? i czesto przechodza mnie ciary i dostaję gęsiej skórki......Elektorlity niskie,a le w normie. Tarczyca leczona. Jestem 2 miechy po porodzie.

Nie nie jestem lekarzem a pielęgniarką .Sm dotyczące różnych okolic ciała zdarza się bardzo rzadko ,najczesciej są to nagłe niedowłady ,połowiczne widzenie itp.które mijaja po krótkim czasie .Cofają się by przy następnym rzucie choroby pogłębić się i zostać .Jeśli masz mg na dolnej granicy to kup sobie jakiś dobry preparat magnezu plus wit.B6 i pobierz ale jakiś czas nie tydzień tylko ze 2 miesiące .Pamiętaj że ten poziom miałaś oznaczony we krwi a poziom w tkankach moze być jeszcze mniejszy .Byłas u neurologa z tymi mrowieniami ?Jeśli nie to idz i powiedz wszystko ,niech da na rezonans głowy ,łaski nie robi .

Magnez biore non stop i to dobry, bo mam tez arytmię:( U neurologa byłam i póki co kazął dalj brać suplementy i zglosić się za miesiać, bo wsyztskie odruchy sa ok i on nie widzi podstaw do skierowania, a ja umieram z niepokoju doslownie:( tak bardzo nie chcę żeby to było sm, nie mówiąć juz o guzie mózgu...ja sobie psychicznie nie dam z tym rady:( A Pani była pielegniarką na oddzialne neurologicznym?

Nie nie byłam, ale pracuje też w domu pomocy gdzie leżą osoby z SM ..widzisz bierzesz mg a mimo to masz małe poziomy czyli wchłanianie masz do ....niczego :)Nie martw się na zapas ,jeśli odruchy są ok to nie ma podstaw do przypuszczeń o tej chorobie .A może nerwy tez robią swoje ?A może masz problemy z kręgosłupem ?Nie możesz od razu zakładac najgorszego ,a na guza mózgu to mówiłam że nie masz szans .Kobieto ja nie mam SM ani guza mózgu a stopy mi tak mrowią że mam wrażenie trzymania ich w mrowisku ,czasem plecy ,czasem czubek głowy ,czasem ramię .Kręgosłup się kłania .Gdzie było znieczulenie do cięcia ?