Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Nadużycie kawy i ból serca, podyższone ciśnienie i puls

Gość Anka

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc. Raz, dwa razy do roku mam dziwne objawy po wypiciu kawy, zaczyna mnie bolec serce, mam lekko podwyzszone cisnienie i podwyzszony puls.Oczywiscie zazwyczaj to sie pojawia jak pije 3 kawy dziennie. Zazwyczaj ten stan trwa okolo 2 tygodni. Musze bezwzglednie odstawic kawe i pozniej wolno do niej powracac. Czy ktos z Was ma podobne problemy, czy moze swiadczyc to naduzyciu kofeiny, badz braku innych mineralow w organizmie? Czy pigulki antykoncepcyjne moga w tym przypadku byc pryeciwskazaniem. Dziekuje za komentarz i pozdrawiam. A
Gość Staszek
Z tego co przeczytałem to rzeczywiście masz problem z nadmiernym stosowaniem kawy. Jeżeli o nią chodzi to oprócz walorów smakowych i aromatycznych no i jeszcze tego działania na samopoczucie nie ma w niej chyba nic więcej pożytecznego. Sam miałem problem z jej nadużywaniem. Jestem kierowcą i często potrzebuję się czymś wzmocnić. Wcześniej była to kawa, po której również miałem nieciekawe doświadczenia. Trzęsące ręce, osłabiania zanim zaczęła działać, no i niekiedy senność. dzisiaj stosuje zioła ALVEO. Jedna, dwie, miarki dziennie pobudza mój organizm na tyle, że nie potrzebuję żadnych innych środków no i czuję się świetnie. Polecam!!! Więcej o ALVEO na stronie mojego znajomego: www.akuna.friko.pl Zamiast kawy
Gość TwojaStara666
Ja również mam problemy z kawą....jestem w klasie maturalnej i mam sporo nauki więc kawa sie przydaje. Kiedyś pilam 3 kubki dziennie ale po 2 miesiącach ostawiłam. Teraz znowu piję juz od miesiąca 3 kubki. Czasem wątroba mnie kłuje wię bede musiala odstawic znowu. heh ciekawe czy sie uda i czy juz nie mam zwalonej wątroby ^^ pozdrawiam
Gość Jacek/Poznań