Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Ból w klatce piersiowej, nadciśnienie tętnicze i osłabiona koncentracja

Damian91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i od razu przechodzę do tematu. Postaram się opisać wszystko od początku także trochę tego będzie. Z góry dziękuję za poświęcony mi czas. A więc zaczynamy; Jestem studentem, mam 21 lat i od połowy roku mam kilka objawów, które utrudniają mi normalne życie oraz naukę. Jestem (albo raczej byłem) osobą dość aktywną i ostre treningi czy też biegi na dystans 25km nie sprawiały mi problemu, jednak zacząłem odczuwać kłucie w klatce piersiowej co powoli przeradzało się w ból ( jak w przypadku kolki) i uniemożliwiało treningi. Wcześniej miałem już dość dziwne uczucie arytmii, która objawiała się nagłymi i krótkimi skurczami serca przez co miałem chwilowe uczucie jakbym nie mógł złapać oddechu. Zaniepokojony stanem zdrowia wykonałem ekg, rtg, badanie krwi i moczu oraz prześwietlenie klatki piersiowej. Wszystkie wyniki wyszły prawidłowo i pani doktor przepisała mi leki antydepresyjne ASERTIN 50, po czym kazała mierzyć mi ciśnienie i za 2 tygodnie odwiedzić ją ponownie. W międzyczasie kilka miałem dość często zawroty głowy i kłucie w klatce piersiowej nie ustępowało. Ponadto zacząłem być senny (bardziej niż zazwyczaj) i miewać wahania nastrojów. Po 2 tygodniach okazało się, że muszę umówić się do innego lekarza z powodu absencji poprzedniego. Ten z kolei był bardzo zdziwiony z doboru leków i podsumowując moje ciśnienie (ok; 158/90 i 65) stwierdził, że mam nadciśnienie tętnicze. Przepisał mi GOPTEN 2.0, Bellagot oraz APO-AMLO 5 co nie wiele obniżyło moje ciśnienie a kłucie, zmęczenie i inne objawy były wciąż takie same. Następne leki jakie otrzymałem to AGEN 5, VIVACEA 5 oraz LORISTA H 50mg+12,5mg które obniżały mi ciśnienie, chyba nawet za bardzo (tego nie wiem ponieważ rozmawiając z lekarzem miałem wrażenie, że jestem bardziej królikiem eksperymentalnym a on sam nie wie za bardzo co mi jest) około 110/65 i 93. Puls za to wzrósł co