Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Gość Incredible

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Incredible

Chciałbym podzielić się wiedzą którą nabyłem po wielu latach poszukiwań i zainteresowań związanych ze zdrowiem i całym człowiekiem jako organizmem. Chciałbym podkreślić że to jest coś czego nie da się nigdzie kupić czyli - ZDROWIE rzecz jasna. Nie interesuje mnie czy ktoś z tego skorzysta, a sceptycy niech nawet tego nie czytają. Nie jestem żadnym lekarzem lecz zwykłym człowiekiem któremu poszczęściło nabyć się wiedzę przekraczającą *wielką inteligencję*niektórych lekarzy naszej cudownej opieki zdrowotnej, która to oczywiście robi co potrafi...co jak niestety pewnie nie licznie wiedzą bazuje na wykupywaniu leków które są niczym innym jak narkotykiem dla organizmu i sposobem wzbogacania się wielkich karteli farmaceutycznych. Jestem żywym przykładem człowieka które po około 5-6 letniej walce z nerwicą lękową pozbył się jej ostatecznie w jakieś 2 miesiące... niewiarygodne? a jednak. Dodam tylko że obyło się to beż ani jednej kapsułki żadnego leku czy innych sztucznych środków.Postanowiłem podzielić się tym z jak największą ilością osób odkąd czuje że pomagać i dzielić się z ludźmi jest tym czego człowiek może dać najpiękniejszego. Zainteresowania pomocą w walce głównie z Każdego rodzaju NERWICĄ, LĘKAMI, ale również z problemami serca czy innymi zdrowotnymi proszę o kontakt na adres email który podam poniżej. Postaram się doradzić w każdej dolegliwości jak tylko będę w stanie. Nie będę rozpisywał się na czym to polega jako że jest to kilka procedur bardziej lub mniej skomplikowanych. Pomoc ta nie dotyczy tylko zdrowia ale i może mieć wpływ na całe nasze życie :) niby proste rzeczy ale może z 10% ludzi na świecie jest tego świadoma. Darujecie sobie kpiny itp, bo to strata mojego i waszego czasu... to nie żadne panaceum czy coś w tym rodzaju to jest zupełnie inne spojrzenie na człowieka.Ilu z nas cierpi nie potrzebnie?Ilu z nas zastanawia się jak może odmienić swój los?Ilu z nas p