Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Biegunki na tle nerwowym

Gość lepoldzik

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem kierowcą i często jeżdzę w delegację po Polsce na 1-2 dni i wszystko jest ok, robię normalne stolce. Problem pojawia się gdy wracam do mojego miasta w którym mieszkam i zawsze jakieś 100km od domu łapie mnie biegunka (jasnobrązowy kał) i muszę iść do WC. Podczas powrotu mam dużo gazów. Stoperan i laremid nie pomaga, probowałem iberogast i dalej tak samo. Nie wiem juz co może pomóc? Wydaje mi się, że nie jest to spowodowane odżywianiem (bo biegunke miałbym także w delegacji) a być może czymś na tle nerwowym przed powrotem do domu? Kiedyś było lepiej, teraz zauwazyłem, że biegunka się pogorszyła tzn. nie dojadę do domu bez wypróżnienia się. Dziwne i dość męczące...

No moze masz coś na sumieniu jak wracasz do chałupy .....a poważnie to czy te biegunki występoują w jakiś odstępach czasu i czy sa tylko wtedy gdy wracasz do domu to znaczy chodzi mi o to czy jesli np.2 tyg.siedzisz w domu badz nie jeżdzisz na delegacje też występują czy nie ?Jeśli tylko w drodze do domu to może rzeczywiście jest to na tle nerwowym .Masz jeszcze inne dolegliwości ?

Czyli obstawiałabym tło nerwowe na 100 procent .Nie ma jednostki chorobowej która objawiałaby się biegunką na 100 km od domu :)Co na to poradzić ?Hm........cięzko powiedzieć ....możesz chyba jedynie jechac na głodzie i zobaczyć jak będzie .Najwyżej jakieś banany albo czekolada ci zostaje na drogę .

Gość leopoldzik

Moze bedzie latwiej mi pomóc jak napiszę jakie mam również inne objawy: biegunka przed stresową sytuacją częste gazy przelewanie w żołądku pobudzenie zawroty głowy wzrost temperatury ciała częstsze oddawanie moczu uczucie niecałkowitego wypróżnienia brak bólu brzucha