Skocz do zawartości
kardiolo.pl

Koszmary napadów lęku sercowego

Gość Michał

Rekomendowane odpowiedzi

Nawiążę kontakt z osobami przechodzącymi podobnie jak ja przez koszmary napadów lęku sercowego i rozmaitych objawów z tym powiązanych. Mam wypadanie płatka zastawki trójdzielnej, czyli zespół barlowa (?) Męczę się z extremalnymi przeżyciami już 12 lat, a mam 32. Proszę o kontakt w celu wzajemnego wsparcia tudzież wymiany doświadczeń. Pozdrawiam.
Siema :-). Chyba mój list tak bardzo Ciebie nie ucieszy ja jestem jeszcze raczej w dobrej kondycji.Leki zaczalem przyjmować dopiero w kwietniu i praktycznie wszystkie objawy ustaly.Mam zaliczona tylko jedna utrate przytomnosci i raz zdarzyła mi sie o 4 rano ta przyspieszona akcja serca, ale już wtedy brałem bisocard wiec nic sie nie stało.U mnie najbardziej daje sie zauważyć bezssennośc choć to troszke dziwne ponieważ nic na ten temat nie znalazlem w sieci.Jestem studentem 3 roku studiów na Politechnice Warszawskiej.Mieszkam w akademiku.Byłbym wdzieczny gdybys mi napisał coś czego nie znajde w sieci i co przedemna ukrywaja lekarze ... co mnie czeka w przyszlosci :-). Tak pozatym jestem z Puław. Pozdrawiam : DAREK
To jeszcze raz Ja. Jak już jestem na tym forum to chciałbym jeszcze tylko zapytać jakie są statystyki dotyczące takiej operacji zastawki.Byłbym wdzieczny za odpowiedz.Bo ja to widze marnie swoja przyszlosc.Trudno mi sobie wyobraźić taka operacje ... chyba czesto sie nieudaje ... ???