avatar
bonbon

Witam

mam pytanie: czy zauwazyliscie objawy przytycia po tym leku???? A takze wypadania wlosow???

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
ania05111971 IP: 79.184.61.**

Oby dwa objawy są wymienione w ulotce leku .....idz do doktora i powiedz mu o tym .Może zmieni ci lek .Na wypadanie włosów bardzo skuteczne są tab.Inneove -gęstośc włosów .Są niestety drogie ale skuteczne .Opakowanie na miesiąc kuracji kosztuje ok70 zł ale naprawdę warto wydac bo efekty są widoczne .

avatar
bonbon IP: 77.255.175.**

no tak, ale jest bez sensu truc sie kolejnymi prochami....A Tobie tez wlosy wypadaly po tym leku??

avatar
Rob IP: 78.133.203.**

Tycie nie, ale włosy lecą, niestety

avatar
ania051111971 IP: 79.184.61.**

Nie po leku mi wypadały ale po prostu wypadały .A inneove jest ziołowym preparatem więc nie szkodzi .Może lekarz da jakiś zamiennik beto zk bo widocznie tobie nie bardzo służy ....Warto zapytac .

avatar
bonbon IP: 77.255.175.**

spoko spoko jeszcze mi nie wypadaja, ale juz oczywiscie sie tym przejmuje....co do wagi to cos mi przybylo. Jem tabletki 2 tygodnie polowe z beto zk 25 - rano. Najmniejsza dawke. Ale po prostu boje sie wypadania wlosow, ktore dzieki mojej sporej pracy i zabiegom sa naprawde ok:(((Co do tuszy, to macie wiekszy apetyt po tym leku??? czy po prostu tyjecie z powodu spowolnionej przemiany materii spowodowanej zazywaniem ego spec

avatar
ania05111971 IP: 79.184.61.**

A no ja już myślałam żę masz pół włosów mniej i co najmniej 20 kilo więcej a ty po prostu chcesz się dowiedzieć czy takie objawy występują ! no nie wytrzymam .Ale pamiętaj że 1786987 osób może nie mieć takich objawów a ty tak . A cóż to za zabiegi stosujesz na włosy ?Przyznaj tu sie zaraz !

avatar
bonbon IP: 77.255.175.**

HEHE:))))yyyyy no, powiedziawszy szczerze dbam o nie bardzo.:) nie chwalac sie sa piekne, geste i grube, lsniace i dlugie :) nie chce ich stracic:(((.
stosuje na nie kosmetyki Kerastase:) nie sa tanie, ale dzialaja cuda po za tym regularnie jem witaminki i mineraly. Plucze w ziolach i masuje codziennie pol godziny skore glowy....i takie tam inne jeszcze :)))
a co do tego leku mam po nim jakies obrzeki i czuje sie jakby ktos mnie w leb huknal:( Mam tez pietra, ze przytyje i wypadna mi wlosy....nie mowiac juz o depresji...

avatar
ania05111971 IP: 79.184.61.**

A gdzie można kupić te kosmetyki ?W aptekach czy drogerii?No wiesz jak ktoś ma grube i gęste włosy w genach to choćby się truł arszenikiem to będzie takie miał ....Mój tata np, ma tak geste i grube włosy że nie widac mu skóry na głowie a jest schorowany i bierze tony leków .Ja bym zgrzeszyła mówiąc że mam 5 na głowie ale zawwsze możana mieć lepsze ...A co do beta zk to może idz do lekarza i chwyć go za gardło ,może coś zmieni .Po takich lekach najczęstszym objawem ubocznym jest kaszel . A przy depresji i jak się domyślam z własnego doświadczenia nerwicy to każdy objaw przeczytany na ulotce zaraz bedzie odczuwany .Czyżbyś miała go na dodatkowe skurcze ?

avatar
ania05111971 IP: 79.184.61.**

A .....nie ty depresji nie masz ....W ulotce wyczytało się pewnie ...

avatar
hela754 IP: 217.97.227.**

Witam!!!!!
Brałam betabloker....Bisocard, ale w klinice zmienili mi na Beto ZK...
Wzięłam tylko 3 tabletki....bo źle się czułam..
Zupełnie mój organizm nie tolerował tego leku ..
Odstawiłam i wróciłam do Bisocardu
Pozdrawiam

avatar
bonbon IP: 77.255.131.**

mam to beto na czestoskurcze i cisnienie, prawdopodobnie, bo jak go zazywam to cisnienie mam niskie a puls w normie....Co do depresji, dziwnie sie czuje po tym leku, bardzo tak jakos przygnebiajaco i mam ogromne obrzeki....konczyn
co do wlosow, genetycznie nie mam za gestych, aledzieki tym zabiegom sporo sie poprawilo. wszystkie kosmetyki kupuje w aptece, a Kerastase w salonie fryzjerskim - szczerze polecam.

avatar
bonbon IP: 77.255.131.**

zreszta mam tez i nerwice, wiec to serce pracuje na najwyzszych obrotach, dlatego sie faszeruje Beto.
ania05111971 - masz racje:)) szukam, czytam, wesze, zaraz mysle ze bede umierac...koszmar, no tak sie objawia nerwica. Wiem tez doskonale, ze sie zachowuje niepowaznie....maz twierdzi, ze tak predko nie umre, bo tam mnie nie chca, nie potrzebuja strupa na d...pe.....:))))

avatar
ania05111971 IP: 83.27.157.**

Ja na dodatkowe skurcze miałam propranolol i bisocard ale najwięcej pomogła mi na początku hydroksyzyna no i to że przeczytałam w mądrej książce o tych dodatkowych skurczach i mnie to uspokoiło do tego stopnia że przestałam na nie zwracać uwagi .Kosmetyki wywęszę przy najbliższej okazji .....

avatar
ania05111971 IP: 83.27.157.**

No ale na te obrzęki to ty może gnaj do lekarza ?