avatar
bonbon

poczekam z obrzekami, pojde jak sie upaly skoncza, bo upal to tez przyczyna moze byc....Co do tych lekow, nie podoba mi sie ich zazywanie, ale tak widocznieja ma byc...Ja mam czestoskurcze i krazenie hiperkinetyczne....Taka diagnoze mi postawiono...A Tobie co konkretnie dolega??

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
Kardiolog IP: 95.178.76.**

Puchnięcie nóg jest spowodowane złym krążeniem związaym z za niskim tętnem.
UWAGA!!! Przy stosowaniu BETO należy bardzo kontrolować tętno, ponieważ bardzo czesto przy za dużej dawce spada ono poniżej waartości 50 uderzeń na minut.ę a to już może być niebepieczne.

avatar
akucyk IP: 79.163.110.**

Biore BETO ZOK, tetno w granicach 48-52 , duże obrzęki nóg a mój kardiolog mówi , ze tak jest dobrze i nie ma żadnego zagrożenia, Jestem ze sztuczna zastawką,Czy ktoś może mic cos doradzic????

avatar
tys IP: 195.69.80.**

...zmienić lekarza i/lub przynajmniej skonsultować to z innym lekarzem.

avatar
asia76

Ja tez biorę betaloc zok 50 od lipca i przyznaje,że przytyło mi się z początku ok 3 kg, choć teraz waga stanęła i w sumie nie widzę bym tyła. Jednak martwi mnie to,że każdy z Was pisze,iż lek ten ma obniżyć puls a mój puls wynosi jak siedze ok 88 do 90 a jak chodzę to 104. Czy to normalne? Dodam, że choruję na kardiomiopatię z niescalenia.

avatar
xxx IP: 79.184.158.**

U mnie wystapiło tycie. Dopiero to stwierdziłąm kiedy lekarz zmienił mi tabletki i po pół roku zaczęłam chudnąć. Poniewaz nic sie nie zmieniło tylko te tabletki..no to skojarzyłam, bo jest to w ulotce.

avatar
krecik07 IP: 89.79.82.**

Beto Zk 100,95 mg,jest zabójcze:-Tycie,omdlenia,krwotoki znosa,kaszel nie do opanowania,kończący się utratą przytomności,częściowa głuchota,z błędnikiem coś nie tak,suchość w oczach,złe widzenie,suchość w jamie ustnej prowokuje do nadmiernej ilości picia płynów,omamy wzrokowe,złe widzenie(podwójne),biegunki,zawroty głowy,niewydolność oddechową, i wiele innych skomplikowanych objawów.
Wiem to na własnej skórze,po przeszło 3 latach zażywania dopiero się zorientowałem że to Beto 100 zk 95 mg i inne leki na serce są skutkiem i trzeba wymusić na lekarzach kardio inwidualne dokładne dobieranie leków na serce,każdy człowieka ma inny,a raczej odmienny metabolizm i inaczej reaguje na leki,ja jestem w grupie opornych i ciężko znosze te paskudy jakimi są leki,więcej skutków ubocznych inż tych porządanych.
Jednym słowem chemia.
I proszę zapomnieć o spożywaniu alkocholu nawet piwa,przy tych lekach jest zabójcze.

avatar
Krysia1954

Witam :) Ja biorę Beto 50 ZK od kilku dni. 4 dni temu trafiłam do szpitala z pulsem 150 , ciśnienie w normie. Brałam przedtem różne leki na arytmię,ale nie pomagały. W szpitalu podano mi Beto 50 ZK, i biorę obecnie rano 25 i wieczorem. W zależności od pulsu mogę dawkę zwiększyć. Czuje się dobrze jeśli chodzi o puls. Jedno co to nie wiem czy to przypadek, czy od tego leku mam biegunkę.Szkoda by mi było ten lek odstawić, ponieważ widzę ,ze poprawia mi prace serca,normuje puls.Czy ktoś miał podobne objawy ?

avatar
ama IP: 176.101.143.**

Ja biore ten lek od 5-6 lat i nie mam zadnych objawow ubocznych--jednak musze powiedziec, ze nie biore go systematycznie tylko kiedy czuje sie gorzej--i niestety przytylam i nie moge tego zrzucic, a pytalam sie lekarza czy sie nie tyje od tego leku-zaprzeczyl- niedowierzalam, bo nigdy nie mialam problemow z wagą i po tylu latach weszlam na forum i dowiedzialam sie, ze prawie kazdy tyje biorąc ten len lek- odstawilam natychmiast. Jak narazie nie powiedzialam o tym lekarzowi , zazywam leki uspakajajace a przy przyspieszonynm biciu serca biorę neocardine- bardzo mi pomaga.

avatar
iron IP: 89.77.124.**

Witam
Ja stosuję Beto 50 ZK od 4 lat, żadnych negatywnych objawów u siebie nie zaobserwowałam jestem po 40-tce. Serduszko wreszcie się uspokoiło i o to chodziło, a i głowa przestała mnie tak często boleć. Jak widzę na forum, to każdy organizm inaczej toleruje dany lek.

avatar
Wojtecki IP: 91.145.163.**

Beto ZK biore od 6 lat tj od przebytego zawału. Skonczyło sie wszczepieniem stanta ale zyje :) Co do objawow - bo biore tez vivace,tulipa ,acenokumarol na rozrzedzenie krwi ,oczywiscie tez aspirynki małe . to włosy nie wypadaja i nigdy takiego objawu nie było. Niestety puchna nogi -konkretnie stopy i łydki i musze brac leki odwadniajace , + dochodzi tycie a jestem na diecie caly czas wiec prawie zero alkoholu -czasami troche czerwonego wina i to wszystko, posilki lekkie na oliwie z oliwek,warzywa ,owoce ,tylko bialy light serek a wieprzowina wywalona z jadłospisu,duzo owoców i warzyw a przez te 6 lat brania Beto przytyłem ponad 20 kg. mimo rygorystycznej diety i duzych ilosci ruchu (basen ,rower,długie spacery z psem)

avatar
Julia1991

Raz poszłam do lekarza z mega bólem głowy. Normalnie nigdy tak nie boli. Dostałam leki na obniżenie ciśnienia w głowie agapurin i coś jeszcze. Chodziłam jak naszprycowana. Nawet psychotropy mi zapisał. Niby miały mieć działanie uspakajające a ja po nich byłam delikatnie mówiąc wkurzona na cały świat. Teraz z nikąd wychodzą mi na nogach siniaki a ja mam cykora pójść gdzieś z tym bo jak na razie w ostatnich latach żaden lekarz nie pomógł mi wyleczyć moich problemów zdrowotnych. Zdrowo się odżywiam a włosy lecą.. nie biorę żadnych leków od roku.

avatar
AnnaEs IP: 127.0.0.**

Beto jest bardzo dobrym lekiem ponieważ szybko rozprawia się z przyspieszonym tętnem a i arytmię nieco uspokoi. Biorę już... od niepamiętnych czasów. Niestety... TYJĘ i przestać nie mogę! Zawsze miałam problemy z niedowagą,na dzień dzisiejszy po 10 latach zażywania Beto 50 ZK mam 6 kg nadwagi i nadal tyję :( Muszę znaleźć dobry zamiennik...

avatar
Betobiorca IP: 127.0.0.**

Ja biorę Beto 50 od 5 m-cy, wcześniej przez dwa miesiące Beto 25 też niestety przybrałam na wadze ok. 4 kg. Jednak największym problemem dla mnie jest pogorszenie słuchu i dzwonienie w uszach. Chyba poszukam zamienników, bo przestaję rozumieć ludzi co do mnie mówią.

Twoja odpowiedź