avatar
moniczka906 IP: 77.115.28.**

Mam dziwne wrazenie , bo nie czuje bicia mojego serca , tzn jak przyloze reke do serca czuje jak bije (raz mocniej raz,raz lzej) , tetnto tez wyczuwam.. slabo na szyji i na nadrastku , liczbe uderzen mam 60- 65, na samym poczatku bylo 60 na minure, nie mam zadnych inych objawow, czuje sie taka lekka, mam zespol barlowa , biore concor 0;5 mg dziennie i asparin.. co to moze byc, po raz pierwszy mam takie uczucie.. by;lam na spacerze i nic sie nie zmieniloo..

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
ooo IP: 80.54.173.**

jakby ci serce nie biło ,to bys tego nie napisała.

avatar
staszek IP: 83.8.190.**

hej,

tętno bywa różne, z rozmaitych powodów jest zmienne, nie tylko chorobowych,
może się zmieniać wraz z pogodą, porą dnia, napięciem układu nerwowego, stanem zapalnym czegoś innego niż serce, w gorączce, apatii, zaburzeniach jonowych, etc.etc.
ogółem jego istotą jest labilność - czyli chwiejność po prostu;
zapewne wszyscy badający tętno czują czasami różnice,
raz twarde, napięte, raz lekkie, ledwo wyczuwalne, z wrażeniem dodatkowego tonu/uderzenia, itd itp.
gdyby stan Cię niepokoił dłużej, doszły inne objawy, jakieś niepokojące objawy, zasięgnij porady lekarza, który wykluczy lub potwierdzi jakieś istotne zmiany akcji Twojego serca,

póki to tylko wrażenie - bądź spokojna, serce tak ma :P
a na dodatek bierzesz concor, zespół barlowa masz,
nie oczekiwałbym idealnie takiego samego bicia serca każdego dnia,

po prostu - spokojnie obserwuj siebie, tylko na luzie ;)

pozdrówki

avatar
moniczka906 IP: 77.115.28.**

teraz spadlo do 55 .. poprostu boje sie..

avatar
mariola1621

spada Ci dlatego że się tak tym strasznie denerwujesz...
ja miałam to samo w sobotę...
chlopak zaczął mi mówić żebym o tym nie myślała...
zmienił temat... posiedzieliśmy 10 minut zmierzyłam i już miałam 75 uderzeń

avatar
jej IP: 85.221.128.**

zawsze myslalam ze jak sie czlowiek denerwuje to mu raczej cisnienie i tetno wzrasta a nie spada...

avatar
mariola1621

tak jest...
ale nakręcając się tym że masz niskie spadało Ci jeszcze bardziej a Ty się jeszcze bardziej denerwowałaś...
ja w sobotę tak miałam najpierw niecałe70 odrazu zmierzylam drugi raz 60 a później 54 chyba czy 56
dopiero za chwile unormowało się

avatar
EWKA IP: 79.191.41.**

bierzesz con corcor 5mg ( bo 0.5mg nie ma takiej dawki) i tętno jest niskie przy braniu tego leku ...ja też biorę i często miewam tętno poniżej 50 - spoko !

Twoja odpowiedź