avatar
boss22

IZARI: Dzieki wielkie! Sprobuje zatem suplementacji wit D i zobaczymy. Normalnie powinnisymy ja brac ze slonca w formie naturalnej ale jak wiadomo w zimie slonca malo.
Pozdro!
P.S. Tez badalem witamine D bodajze w zeszlym roku wlasnie w lecie i mialem za niski poziom wiec moze i ma to jakis zwiazek z dodatkowymi skurczami...?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
kormoran IP: 46.170.30.**

No i co pomogła wam coś ta wit D ?

avatar
boss22

Jak sobie nie zapomne to wezme, ale czesto zapominam wiec u mnie kiepsko z tym braniem lekow. Trzebaby isc jeszcze skontrolowac poziom wit D to bym wiedzial wiecej. Dodatkowe mam nadal ale nie tak czesto jak wczesniej i nie zaobserwowalem wiecej czestoskurczu, moze dlatego ze odpuscilem sobie bieganie na chwile i nie forsuje tak pikawy jak to robilem na jesien ubieglego roku...? Sport to zdrowie - taa racja...

avatar
Ijolo IP: 217.99.255.**

Ja. brałam 4000 j.D3 na stawy.Tu mi niekoniecznie pomogło,ale częstoskórcze tak jakby wyciszyły się. Nie wiem czy to po d3 czy tylko przypadek.A co do sportu to teżtrochę odpuściłam

avatar
boss22

IJOLO: Byc moze wyciszyly sie bo odpuscilas troche sportowanie. Wiem ze pikawka lubi lagodny umiarkowany wysilek typu szybki spacer, rower, plywanie, niemniej jak zaczniesz tylko uprawiac cos z powyzszego wyczynowo to serducho upomni sie za jakis czas...

Twoja odpowiedź