hania_zabcia

Od ok 2 miesięcy mam tętno od 96 - 120 w spoczynku. Najczęsciej siedzę i zaczyna mi walić serce jak szalone. byłam u lekarza to lekarza to kobieta powiedziała ze wszystko jest ok ze tak musi byc kazała mi zrobić badania Tsh no i wszystko jest w normie ale już do niej z wynikami nie pozłam a serce mi cały czas wali. Pomóżcie

Odpowiedzi znajdują się poniżej

zdrowa1

Ja uważam ( nie jestem lekarzem),ze jest to po prostu nerwica jeżeli masz porobione badania a jest wszystko w porządku ,to to jest niestety ta nieszczęsna nerwica-choroba xxI wieku.Ja też mam często podwyższony puls w czasie spoczynku a nie mam żadnego skręcenia tętnic.Jedno pytanie Ci zadam ,czy ten podwyższony puls masz tylko w czasie siedzenia? Na pocieszenie napisze Ci ,że mam sąsiadkę 93 letnią ,która ciągle walczy z wysokim pulsem a serce ma zdrowe jak dzwon.Nie przejmuj się ,będzie dobrze.

Anula IP: 89.79.247.**

haia, ale ty masz non stop taki puls? Jak leżysz też?

hania_zabcia

ogólnie mam normalne ok 80. no i nagle mi skacze i wedy mam takie wysokie

hania_zabcia

na przykład jak kłade się spać i ile lez mi tak zaczyna walic dla wiadomosci mam 18 lat

Juchaskaa IP: 84.234.14.**