avatar
Joassia

Witam, moj tato mial operacje jakies 7 miesiecy temu, od tamtej pory utrzymuje sie u niego stan podgoraczkowy z niewielkimi, m.oze kilku dniowymi przerwami. Ma zle samopoczucie, jest oslabiony. Dodatkowo ma jakies dolegliwosci stawowe, silne bole kregoslupa. Jezdzilismy z nim na rehabilitacje, masaze, bo ledwo chodzi:( Lekarze nie wiedza skad sie bierze goraczka, ani co jest przyczyna silnych dolegliwosci stawowych. Echo serca bylo robione tydzien temu wszystko jest w normie. Szkoda mi taty, widze jak bardzo cierpi, nie moze nawet sam zdjac albo zalozyc skarpetek, nie da rady sie schylac i wszystko sprawia mu bol. Wiekszosc osob pisze ze doszlo do siebie, a z moim tata jest jednym slowem..do bani:( Po jakimkolwiek wysilku fizycznym jest najgorzej, bardzo prosze jezeli ktos z Was moglby pomoc...cos poradzic..

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
Gabi33 IP: 79.175.229.**

ciężko mi coś radzić,,kurcze...moj tata tez mial bajpasy i po operacji czul się i wyglądał jakby miał umrzeć.....potem przez kilka miesięcy nie jadł prawie nic, nie miał apetytu, ale stany gorączkowe miał tylko miesiąc. a tato miał wczesniej takie bóle i dolegliwosci stawowe???czy ma dobra frakcję wyrzutową w ECHO???
jedyna rada-do znudzenia dręczyc lekarzy!!!!

avatar
Joassia IP: 83.28.118.**

W echo wszystko jest ok, wczesniej tez bolelay go czesto stawy, ale nie do takiego stopnia. Lekarz neurolog z mojego miasta przebyl taka sama operacje i mowil, ze *dlugo czlowieka po takiej operacji czepiaja sie rozne chorobska*. ale mimo wszystko martwi mnie ta goraczka bo skads musi sie brac. Dzieki za odp:)

avatar
abisynka IP: 81.190.111.**

niech tato zrobi jak może te badania krwi
przeciwciała jadrowe ANA, anty dsDNA, anty Sm, anty RNP, anty Ro, anty La Scl-70, Io-1, Dopełniacz, aCl, LAC, CRP, OB, ASO, przeciwciała ANCA
najlepiej polecam reumatologa ale nie na wszystko może dać skierowania, tzreba wyjaśnić pzryczyne st podgorączkowych i stawy itp i rtg stawów
czasami wiele dolegliwości jest bagatelizowane warto to zobaczyć
plu morfologie z rozmazem, badanie moczu z osadem, czynnki krzepnięcia
ważne by sprawdzić to jak tu będzie ok to dalej proszę szukać
pozdrawiam

avatar
k1sia123 IP: 83.218.116.**

moj tata mial wstawiane bajpasy w czwartek ma gorączkę jest slaby wygląda jak by miał umrzeć za chwile cały czas spada mu cukier juz parokrotnie go ratowano bo by odszedł bajpasy ma w nodze maja mu amputować nogę nwm czy warto było podjąć sie tej operacji bo jest gorzej niż było

avatar
house md IP: 178.37.53.**

Jedyna szansa to dieta warzywno owocowa (Ewa Dąbrowska )

avatar
michalina99 IP: 94.254.146.**

Do małego dziecka polecam Baby Temp, mierzy bez kontaktu przez IR więc jest na pewno bezpieczniej i też czyściej, zarazki się tak nie rozprzestrzeniają. Gwarancję w tym modelu dają na 3 lata co też miało dla mnie znaczenie.

avatar
Ada 555 IP: 127.0.0.**

Polecam zioła szwedzkie Marii Treben , dla mnie pomogły3 razy dziennie po łyżeczce, powodzenia, pozdrawiam serdecznie

avatar
Saratt IP: 127.0.0.**

Praktyczne funkcje ma Non contact, raz że się ekran podświetla dwa że są alarmy dźwiękowe więc nijak gorączki tutaj nie zauważyć się nie da ;P

Twoja odpowiedź