avatar
B IP: 70.52.124.**

Witam
Mam problem z cisnieniem. Mam 27 lat ale moje cisnienie utrzymuje sie w granicach 150/80. Mam 182 cm wzrostu i waze jakies 85 kg. Zaczalem sie tym przejmowac bo czasami zaczyna mnie kluc w sercu.
Czy ktos z was ma podobny problem???
Bylem u lekarza jakies 2 miesiace temu ale nie skierowal mnie na zadne dodatkowe badania. Czy powinienem jakies zrobic?
Rok temu moje cisnienie bylo ok. Prtzez ten rok pilem sporo mocnej kawy i ogolnie mialem malo ruchu . Od dwoch miesiecy ograniczylem kawe ale cisnienie nadal jest wysokie.

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
klodet IP: 83.10.53.**

Ja również borykam się z podobnym problemem. Moje ciśnienie średnio wynosi 140/90, puls 90. Moje objawy zdarzają mi się co jakieś 3 miesiące i trwają około 1 miesiąca. Ciśnienie wtedy mam bardzo wysokie (160-130 zdarzało się), i potworne kłucia w klatce piersiowej. Jest to niesamowicie uciążliwe, czasem nie wiem co mam zrobić aby ból zaprzestał doskwierać. U lekarza byłam około pół roku temu, nic konkretnego mi sie powiedział, stwierdził że są to nerwy, po czym kazał dwa tygodnie odczekać i zobaczyć czy nadal będę narzekała na ból i zrobi badanie nerek, gdyż być może jest to przyczyna. W ciągu dwóch tygodni nie działo się nic poważniejszego i odpuściłam kolejną wizytę u lekarza.
Czytałam na wielu forach że mogą to być nerwobóle, ale mnie raczej to nie dotyczy, gdyż moje kłucia są codziennie, w tym okresie miesięcznym i żadne nerwy nie wchodzą w grę. Sportu też mi nie brakuję, gdyż od 6 lat trenuję judo. Natomiast kawę pije raz na jakiś czas.
A więc nie mam pojęcia co może być przyczyną. Nie ukrywam, że wolałabym uniknąć wizyty u specjalisty.

avatar
Justyna IP: 83.3.160.**

jak nazywa się choroba której przyczyną są pojawiające się na czole zimne poty a za raz po nich utrata przytomności.

avatar
Klodet IP: 83.10.174.**

OMDLENIE

Omdlenie jest to nagła, krótkotrwała utrata przytomności, wywołana niedotlenieniem mózgu. Przyczyną omdlenia może być: spadek ciśnienia tętniczego krwi, nadmierne odchudzanie, silny ból, zdenerwowanie, głód, silne emocje, widok krwi, itp.

Objawy poprzedzające omdlenie to zawroty głowy, bladość twarzy, mroczki przed oczami, mogą wystąpić zimne poty na czole i skroniach.

Pierwsza pomoc:

Należy rozluźnić uciskające części odzieży (krawat, kołnierzyk), udrożnić górne drogi oddechowe i skontrolować czynności życiowe, ułożyć poszkodowanego w pozycji autoprzetoczeniowej, jeżeli po 2 minutach nie powróci przytomność, poszkodowanego należy ułożyć w pozycji bocznej ustalonej i wezwać pomoc lekarską, sprawdzić czynności życiowe, zapewnić komfort psychiczny i termiczny

avatar
17-latka IP: 83.30.143.**

ja mam ciśnienie 150/90. mam 17 lat, 161wzrostu 46kg wagi, serce bardzo często kłuje. Mam też nadkomorowe zaburzenia rytmu i częstoskurcze. Najgorzej jest jak się zdenerwuje. wtedy ciśnienie bardzo skacze. często mdleje a wtedy ciśnienie mam nawet 70/40. co robic? czy to normalne w moim wieku? proszę o pomoc!

avatar
Matrixmen IP: 83.13.128.**

ja mam 18 lat ,186 cm wzrostu, 85kg wagi
nie mielem nigdy problemow z cisnieniem a ostatnio jak sie badalem u lekarza okazalo sie ze moje cisnienie to 158/101 ona sama sie zdziwila
ja nawet nie odczowam ze takie mam jestem pelen sil i energi. Zawsze mialem normalne. Ogolnie to cwicze na siłowni, czasami jestem nerwowy, nie wiem czy to ma cos wspolnego z cisnieniem bo wczesniej takiego nie mialem .
a co do klucia w sercu to kiedys to mialem lekarz powiedział ze to normalne w moim wieku dlatego ze organizm bardzo czybko rosnie a serce czasami nie nadaza (cos w tym stylu) i powiedzial ze takie cos przechodzi z wiekiem do jakiegos 18-20 roku zycia.

avatar
Babel IP: 195.68.31.**

Czesc wszystkim
mam 27 lat nigdy nie mialem problemu ze zdrowiem, duzo sportu i tak dalej, ale ostatnio cos sie nie za bardzo czulem, zaczalem zwracac uwage na cisnienie, no i mam 150/100. Podobno za wysokie na moj wiek? Czy ktos kto sie zna dosc dobrze w tym temacie moglby mi powiedziec czy to jest juz powod do paniki, bo szczerze przyznam ze troche sie boje.
Pozdrawiam

avatar
Andreal IP: 95.41.72.**

A ja nie wiem. Mi mroczki się pjawiają co miesiąc, trwaja od1-3min. i to tylko w prawym oku. A codziennie doskwiera mi jakby takie uciskanie w oku lekkie. Ostatnio mialem takie mroczki ze w prawym oku nic nie widzialem, a kolor mroczkow byl kremowy. Caly sie spocilem. juz nie mialem tego przez 2 mies. i myslalem ze juz po wszystkim a ty nic.bylem u lekarza, wypisal mi leki i krople. mam stary monitor. czy to moze byc od tego czy od cisnienia mojego czy cisnienia powietrza?

avatar
jolanta88 IP: 31.175.116.**

Mam 26 lat 183cm waga 74kg i cos czesto mnie kłóje w sercu i tak przez chwile nie moge złapac oddechu dopiero po kilku sekundach i probach przechodzi to kłócie i wraca oddech i tak mam codziennie wieczorem po pracy :( nie wiem co to moze być... i czasmi mam takie dziwne uczucie jak by sie kręciło w głowie boje sie troche co to moze byc ...??

Twoja odpowiedź