wzoltak

Miałem zawał 21 czerwca 2013r.rozległy z uniesieniem, byłem już prawie na drugim świecie, lekarze mnie uratowali. nie wiem jak dziękować. W ramach podziękowania dla lekarzy którzy mnie ratowali oraz załogi karetki wykonałem *laurkę* zobacz to tutaj: www.pozioma.pl

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Asiafizjo IP: 109.173.208.**

Szanowni Państwo
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie mojej ankiety, której wyniki posłużą mi do napisania pracy licencjackiej. Jestem studentką V roku Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Tematem mojej pracy jest: „Związek między strategiami radzenia sobie ze stresem a poziomem zaangażowania w proces rehabilitacji pacjenta po zawale serca”.
Z góry dziękuję za wypełnienie ankiety i za pomoc!
Pozdrawiam

Link do ankiety:
http://goo.gl/forms/8fIcRM6Uwa

studentka IP: 95.160.59.**

Ankieta dla osób po zawale. Proszę o wypełnienie. Ankieta jest anonimowa, a wyniki pomogą mi w napisaniu pracy magisterskiej.
https://www.ankietka.pl/ankieta/223123/stan-wiedzy-pacjentow-po-zawale-miesnia-sercowego-na-temat-profilaktyki-wtornej.html

andrzej888

WYLECZYŁEM MIAŻDŻYCE - udaru i zawału jeszcze nie miałem ale byłem na najlepszej drodze do udaru i zawału. Mimo zdrowego trybu życia moje żyły i tętnice były całe zamiażżycowane. Leki z apteki zupełnie nie pomagały.
Dopiero zaprzyjaźniona ZIELARKA AGATA (znajdziecie ją na Facebooku) dała mi eliksir ziołowy do picia po 3 łyżeczki dziennie.
Zacząłem pić po cichu nie wierząc w skuteczność. Po 4 m-cach stosowania zrobiłem badania - tomograf i stało się coś niezwykłego - moje żyły jeszcze niedawno zatkane złogami miażdżycowym były czyste bez śladów miażdżycy !!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekarz kazał mi powtórzyć badanie bo sądził, że to pomyłka w opisie. Na szczęście to była prawda - pozbyłem się miażdżycy dzięki zielarce Agacie. Kontakt mailowy z Zielarką atopowezapaleniekrem@gmail.com

batek IP: 94.254.144.**