Anna29

Witam,jestem tutaj nowa. Od dłuższego czasu miewam silną nerwicę lękową. Ciągle boję się,że coś mi się stanie...okropnie utrudnia mi to codzienne funkcjonowanie. Wejście do autobusu by wrócić z pracy to horror. Pocą mi się dłonie,klucha w gardle,kłucie w mostku,gniecenie,kołatanie i te ciągłe uczucie dyskomfortu w żołądku. Codziennie wmawiam sobie,że przecież dam.sobie radę itp,ale to nie pomaga...😢chciałabym zacząć normalnie żyć... zaraz pędze na zebranie rodziców bo jestem nauczycielką,a już boli mnie żołądek,wali serce i jest mi.niedobrze. Napewno jest tu ktoś kto cierpi podobnie jak ja,albo i już się z tego cholerstwa wyleczył

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Asia91 IP: 78.152.245.**

Mam to samo... a do tego wiele wiele więcej zdrowotnych stresujących objawów *choroby* dodam że jestem już chyba po wszystkich możliwych badaniach i nikt nie jest wstanie mi pomóc... Mam 26 lat a czuje się jak staruszka😐

Asia91 IP: 78.152.245.**

Może jakiś psycholog lub psychiatra Pani pomoże... Ale najważniejsze jest się nie poddawać! Życzę dużo siły

Marcel122 IP: 176.103.164.**

Witam, ja tez mam nerwice i straszne kołatania serca, doszło do tego, że panika tak mną zawładnęła, że siedziałam i tylko ryczałam o to serce. Poszłam do psychiatry, dostałam antydepresant, musiałam wziąć, bo już nie było rady i jest lepiej ,,, tych cholernych kołatań mam bardzo , bardzo mało ..,.

Anna29

Właśnie też muszę wybrać się do psychologa,nie mam już chyba wyjścia. Dziś szłam na rozmowę w sprawie nowej pracy. Masakra.... po drodze myslałam że wyskoczy mi serce, było mi duszno,zawroty głowy... jak emocje puściły myślałam,że pęknie mi głowa.. Mam prawie 2-letniego synka i jak patrzę na to ile czasem tracimy czasu to płakać mi się chce;( melisa uspokaja mnie na jakiś czas. I najgorsze jest to,że nawet jeśli nie ma sytuacji stresującej to i tak potrafi mi dac w kość.

Anna29