avatar
IgnisCarn IP: 91.234.128.**

Witam
Od około 2 miesięcy za każdym razem gdy zaczynałem trzeźwieć po spożyciu alkoholu to moje serce zaczynało bić jak oszalałe, przy tym pojawiały się problemy z oddychaniem oraz pocenie się. Kardiolog przepisał mi propranolol 10 mg, zalecił brać go 2 razy dziennie oraz wtedy kiedy zaczyna się *atak*. Kiedy miałem zaplanowane spożywanie alkoholu to nie brałem już leku w popołudnie aby nie mieszać tych substancji z alkoholem, a wracałem do leku z rana kiedy czułem że zaczynam trzeźwieć a serce powoli zaczyna się rozpędzać. Wszystko było cacy do momentu w którym atak złapał mnie podczas picia... szybko zwymiotowałem to co wypiłem, wziąłem 2 tabletki na raz i udało mi się po 10 minutach uspokoić serducho. Tu nasuwa się pytanie, czy mogę przed piciem połknąć 1 tabletkę i dobrze się bawić czy jest to zbyt niebezpieczne mieszanie tego leku z alkoholem?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Twoja odpowiedź