avatar
Marysia9559

Mam 22 lata, studiuje studiuje, odżywiam się dość zdrowo, nie uprawiam sportów.
Od kilku miesięcy mam skoki tętna do 116, czasem 123 i nawet 153 na minutę.
Przyjmuje tabletki antykoncepcyjne asubtela.
Byłam u lekarza we wrześniu, ekg w normie, kreatynina, ft4, tsh, glukoza i morfologia też ok.
Dostałam slowmag, 2 razy dziennie do końca opakowania. Objawy nie ustały, ataki zdarzają się też w nocy z dusznościami, zimnymi potami albo wybuchami gorąca. Trwają zwykle do 5 minut. Dziś dochodzilam do siebie 30 min, tętno 116, ciśnienie 100/60 (u mnie normalne) dodatkowo po wszystkim gorzki posmak w ustach. Ogólne osłabienie, ciągle jestem zmęczona, nie dosypiam i ciągle się w nocy budzę. Nie mam koszmarów, po prostu jest mi niewygodnie, ciepło lub zimno.
Lekarz mówi że wyolbrzymiam i on nic nie widzi.

Można coś stwierdzić po tych objawach? Nie wiem jak wpłynąć na lekarza żeby poszerzył diagnostykę.. .
Proszę o odpowiedź

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Twoja odpowiedź