avatar
kacza IP: 127.0.0.**

Witam czytelników

Sprawa jest tego typu, do dziś jestem na to wkurzony ale podczas imprezy festiwalowej koledzy ( to się nie nazywa kolega) dorzucili mi tabletkę esctazy do piwa. Po około 40 minut byłem strasznie pobudzony czułem euforię, aż tu stało się zawsze ostrzegałem ich że mam nadciśnienie tętniczę które leczę. Serca zaczeło bić jak oszalałe, uciekłem z festiwali i wtedy dotsałem ataku ciśnienia do głowy, i zadzwoniłem po pogotowie dostałem tabletkę captopril 25mg na jej zbicie. Od tego momentu mam te same objawy uderzenia ciśnienia do głowy po każdorazowym wysiłku głowę rozsadza, zatyka uszy, jakby ciśnienie podchodziło do głowy i chciało wyjść uszami oraz gorąco na całej głowie. Od tyg normuje ciśnienie rano i wieczorem tabletką bisocard 5mg, po stosunku z partnerką znowu dostałem ataku gorąca w głowie robi mi się słabo. Zadzwoniłem po pogotowie porobili mi badania ekg w normie badanie tomografu komputerowego serca z kontrastem też bez zastrzeżeń.Lekarz na SOR-ze świetny gość wysłał mnie na badanie EEG głowy też nic nie wykazało, zrobiłem rezonans magnetyczny bo mój neurolog prowadzący chce mieć pewność dla samego siebie czy nic się tam nie stało.Trochę się boje że coś może się stało w głowie że te ciśnienie tak mi uderza do głowy po stosunku wysiłku itd. Kiedy się kąpie w gorącej wodzie też mam zawroty głowy co to może być czyżby tak mi się rozregulowało te ciśnienie od tej tabletki i tego ataku proszę o pomoc.

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Twoja odpowiedź