avatar
nocena IP: 91.231.120.**

Witam serdecznie. Zdecydowałam się napisać, z nadzieją, że może odpowie ktoś z podobnymi objawami, lub z *pomysłem* na powód moich dolegliwości. Problem wygląda tak : po każdym posiłku, jakieś 30min, do godziny, pojawia się u mnie częstoskurcz, dochodzący do 170 uderzeń, rośnie też ciśnienie, mam zawroty głowy, uczucie braku powietrza, czerwone plamy na rękach i inne typowe objawy dla częstoskurczu. Za każdym razem po posiłku, nie ważne czy obfitym czy nie,(czyli 3-4 razy dziennie) mam potrzebę *opróżnienia jelit*, że tak to ujmę. Poprzedzoną oczywiście częstoskurczem. Po wszystkim, serce się zazwyczaj uspokaja, ale jeszcze jakiś czas mam mdłości i czuję się słabo. Byłam u kardiologa, miałam robione ekg, echo serca i holter. Oprócz niedomykania zastawek I stopnia (wada odziedziczona po ojcu ), serce mam zdrowe. Holter wykazał liczne tachykardie poza tym nic konkretnego, z tym, że był robiony, kiedy objawy nie były tak nasilone, a taki porządny częstoskurcz pojawiał się raz na miesiąc. Dostałam Propranolol i Coaxil. Czyli nerwica, z czym nie będę się spierać, bo wiele przykrych rzeczy spotkało mnie w życiu, w ostatnich latach. Po dłuższym stosowaniu Propranololu, miałam większość *skutków ubocznych*, więc nie mogę go zażywać codziennie. W dodatku z natury mam niskie ciśnienie ok.90/60, a ten lek, jeszcze je dodatkowo obniża. Coaxil brałam jakieś 3 miesiące i oprócz lepszego snu, nic się nie zmieniło, po 3 miesiącach jakby całkiem przestał działać. Nie biorę teraz żadnych leków na nerwicę. Co dziwne, kiedy naprawdę jestem zestresowana, zdenerwowana to serce owszem przyspieszy, ale max. do 100, nigdy nie przeradza się to w częstoskurcz. Ten pojawia się tylko po jedzeniu, lub większym wysiłku fizycznym. Moje pytanie brzmi, czy to są typowe objawy nerwicy? Czy rzeczywiście nie ma potrzeby się martwić i szukać innej przyczyny? Jestem skołowana, bo wiem, że ludzie z nerwicą, czują się bardziej chorzy niż są.

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
biugerss IP: 88.156.134.**

Proponuje podejść do tego troszeczkę z innej strony nie sercowej . I sprawdzić czy wszystko z układem trawienia a w szczególności z żołądkiem jest wszystko oki. Bo coś jedyś czytałem że przepuklina przepuklina rozworu przełykowego może podrażniać serce.

avatar
PANTALON IP: 77.255.91.**

Poszukaj sobie w necie prezentacji w pdf pt. migotanie przedsionków i inne arytmie, a choroby układu pokarmowego, tam jest wszystko wyjaśnione dlaczego tak się dzieje, napisane przez gastrologa z Bydgoszczy.

avatar
Znawca tematu IP: 83.22.18.**

Nie wiem jak u ciebie ale znam przypadki ludzi którzy mieli takie coś od niewłaściwej higieny jamy ustnej
(konieczne nitkowanie zębów )Albo też mieli lamblie,stąd w obu przypadkach dolegliwości pojawiają się
po lub w trakcie jedzenia.Bardzo typowe dla lambli to nerwica,tachykardia,nudności,pełność w żołądku
brak apetytu,zmiany skórne o różnym charakterze.

avatar
marycha IP: 31.61.138.**

Nie martw się dziewczyno. Od 1999 roku za granicą trwają prace na temat tachykardii po jedzeniu. Szukają leków. Ja miałam atak tachykardii po wypiciu rozpuszczonej glukozy przy krzywej obciążenia glukozą.
A po jedzeniu to normalka. Trzeba jeść małe ilości i często.

avatar
Eliss IP: 37.47.8.**

Tachykardia po jedzeniu nie jest niczym normalnym, nie jest to tez nerwica vi lekarze to konowaly z dyplomem z bazaru, obniżony podium cukru we krwi i wzrost insuliny powoduje takie objawy. Jak wypiłaś glukoze i miałaś takie objawy to znaczy ze masz z tym problem

Twoja odpowiedź