avatar
barbara40 IP: 79.162.234.**

Prosze o kontakt jezeli ktos zazywa ten lek

Odpowiedzi znajdują się poniżej

avatar
barbara40 IP: 79.162.234.**

Dzis odebralam swoj wynik z holtera ekg474 pojedynczych przedwczesnych pobudzen komorowych 4 pary, 198 pojedynczych pobudzen przedwczesnych nadkomorowych 91 tachykardii. rytm zatokowy sr87 max133 min 47. poj. extasystole nad i komorowe bez zlozonych form arytmii , bez zaburzen przewodnictwa przedsionkowo- komorowego i pauz wiekszych niz 2 sek. liczne epizody tachykardii zatokowej do 133. bralam do tej pory concor cor a dzis lekarz kazał odstawic i brać 2x rytmonorm. po przeczytaniu ulotki tego leku mam wielkie obawy czy z moim sercem jest az tak zle ze musze brac lek ktory podaje sie w razie zagrozenia zycia, PROSZE o PORADE

avatar
dora50 IP: 93.180.170.**

Witam
mialam problemy z arytmią od grudnia 2011, zrobiłam badania , wyszło że co trzeci skurcz mam podwójny (jeszcze trwał trzeci a już zaczynał się czwarty skurcz), bardzo to odczuwałam po badaniach brałam kilka leków, po żadnych nie było poprawy, *poszłam *na rytmonorm 150, biorę go od kwietnia 2012, najpierw 3*1, później 2*1, obecnie 1*rano i skończyły mi się problemy z podwójnym biciem serca, myslę że miałam to z nerwicy ktora mi szalała w organiźmie :( i szukała słabych punktow, myślę że jesli lekarz ci to przepisał to wie co robi, musisz sprobować , ja też się bardzo bałam brać jakiekolwiek leki

avatar
barbara40 IP: 188.47.5.**

Dziękuję bardzo. Biorę ten lek od dzisiaj skurcze odczuwam ale serce bije mi wolniej i mogę w miarę normalnie oddychać.Mam niskie ciśnienie krwi i ponoć ten lek nie obniża ciśnienia tak jak concor. Po concorze i tak miałam tahykardie i dostawałam czestoskurczów nadkomorowych.Mam nadzieję ,że będzie lepiej.z sercem mam problemy od 9 roku zycia. Wtedy dostałam propranolol w wieku 26 lat metocard.Pozniej brałam go tylko doraznie ale w lipcu ubiegłego roku dostałam takich skurczy komorowych, że nie dało się żyć napadowe czestoskurcze i kołatania i to w nocy więc znowu badania nowe leki horror. mam tez niedomykalność zastawki mitralnej i trójdzielnej fala zwrotna i krążenie hiperkinetyczne.Jeszcze raz dziękuję pozdrawiam i życzę zdrówka.

avatar
barbara40 IP: 178.56.133.**

Witam . Chcialam zapytac jak Pani czula sie po tym leku czy byly jakies objawy niepożądane .

avatar
ewka733

Barbara jestem na tym leku 3x dziennie od 5 lat i nic mi się nie dzieje jeżeli chodzi o skutki uboczne . Pozdrawiam:)

avatar
barbara40 IP: 178.56.133.**

Dziękuje. Ja mam dziwne uczucie jakiegoś tykania na sercu nie wiem jak to nazwać uczucie jakiegoś niepokoju w klatce. oddychać jest mi lżej mam wyższe ciśnienie jak po concorze 105/65. a miałam max.90/60 teraz czuję się lepiej tylko piecze mi twarz , mam bardzo dużą suchość w ustach tabletkę rano pije o godz.5 i po ok 2 godz. zaczyna mi się kręcić w głowie mdli mnie i dokuczać mi bol brzucha. nie wiem czy to od rytmonormu?.biorę go od 4dni i mam nadzieję , że to minie.

avatar
ewka733

Jeżeli masz takie objawy to poinformuj o tym swojego lekarza , może być tak że lek o tej nazwie i składzie Ci nie służy:) Każdy organizm inaczej reaguje na leki. Też brałam sporo leków wcześniej po których czułam się gorzej , dopiero po kilku razach dopasowaliśmy z kardiologiem odpowiedni lek . Pamiętaj że wszystkie leki z grupy betablokerów troszkę zawsze obniżą ciśnienie :) pozdrawiam :)

avatar
ewka733

Ale widzę ze piszesz że masz ciśnienie 105/65 zawsze masz tak niskie ciśnienie?????

avatar
ewka733

A czy tabletkę bierzesz na czczo czy już po śniadanku??? Bo leki powinno się brać po posiłku:)

avatar
barbara40 IP: 79.162.234.**

Biorę leki na czczo bo o 5 nie jestem w stanie jeść i piję filiżankę kawy. teraz już choć kawałeczek chlebka zjem bo muszę. Prowadzę gospodarstwo rolne i wysiłek fizyczny to podstawa więc bez kawy rano jestem ze swoim ciśnieniem nie do roboty. Ciśnienie zawsze mam tak niskie ,ale 100 /60 to już w moim przypadku idealne, Lekarz mówił ,że przy moim ciśnieniu leczenie będzie ciężkie. Nie wiadomo co mam za arytmię biorę leki a i tak mam tachykardie i przy wysiłku i w spoczynku i jeszcze w nocy jak śpię budzę się bo nie mogę złapać powietrza serce wali jak chce. A co Pani jest ,że przyjmuje Pani Rytmonorm? Dziękuje ,że mogę z Panią porozmawiać .Pozdrawiam

avatar
dura IP: 188.47.118.**

Witam! Ja również miewam wysokiem tętno napadowe i dodatkowe pobudzenia komorowe i nadkomorowe które są moją zmorą bo strasznie je odczuwam. Również biorę concor ale on nie likwiduje mi dodatkowych skurczy. Lekarz zaproponował rytmonorm. Nie mam ich dużo to kilkanaście - do 100 dziennie. Jak ten lek działa na skurcze dodatkowe ? czy likwiduje je całkowicie? proszę o odp . Pozdrawiam.

avatar
as12

Witaj,ja zazywam juz gdzies ok 2 miesiecy 3 razy dziennie po 150 i nie odczulam zadnych skutkow ubocznych a skurcze znikaja po zazyciu rytmonormu i wcale ich nie odczuwam,na wysokie tetno zazywam betaloc zok 25,Jezeli chodzi o mnie i moje skurcze komorowe a mialam ich 4300 to rytmonorm pomaga i na ostatnim holterze bylo ich 200.

avatar
Rachel

Witam,
lekarz przepisał mi właśnie Rytmonorm 2x150 do tego Betaloc 25 1 dziennie czy ktoś może mi powiedzieć czy przy tych lekach można spożywać jakikolwiek alkohol? czy jest to całkowicie zabronione? Do tej pory zażywałam Biosotal 40 x 2 alkoholu nie piłam, czy te leki są mocniejsze od biosotalu? Z góry dziękuję za odpowiedź, Pozdrawiam

avatar
as12

Witaj,ja zazywalam dokładnie w tej samej konfiguracji tzn rytmonorm i betalocu przez trzy miesiące i zrobilam sobie na dwa miesiące przerwę,niestety arytmia nie ustąpiła i od dzisiaj znowu wracam na rytmonorm .Na dzisiejszej wizycie pani dr zapewniała iz rytmonorm nie jest mocnym antyarytmikiem ,są mocniejsze choćby biosotal czy carderon,i brany przez lata nie powinien dawać żadnych ubocznych złych działań.Powiem szczerze ze ja jestem szczęśliwa iz mogę go znowu brać bo niweluje mi skurcze do zera.Wiadomo każdy reaguje inaczej i na każdego może inaczej zadziałać,jeżeli chodzi o alkohol to nie powiadam takiej wiedzy ale myślę ze nawet z połączeniu z blokerami to nie jest dobry pomysł.A z jakiego powodu masz wypisany rytmonorm?