justyyyna IP: 81.154.204.**

Witam i proszę o poradę,
około 3 miesięcy temu na brzuchu dokładnie na wysokości żołądka pomiędzy żebrami pojawiła mi się czerwona plama, nie swędzi, nie piecze po prostu jest. Na początku wyglądała jak poparzenie po papierosie, później zbrązowiała, po kąpieli robiła się mocno czerwona. Poszłam do lekarza, który powiedział że to zmiany bakteryjne skóry i przepisał mi maść clotrimazole. Smarowałam 3 razy dziennie, trwa to już miesiąc ( co prawda lekarz uprzedził mnie że może długo potrwać zanim zniknie), ale plamka ani nie znikła, co więcej *rozlała się*, jest dużo większa, delikatnie wybledła, ale nadal jest. Co więcej zauważyłam podobne mniejsze plamki na podbrzuszu, w okolicach pępka i jedną małą na twarzy pod okiem. Teraz smaruje już 5 miejsc a nie jedno, co mnie martwi że te dziwne plamki się roznoszą po reszcie ciała mimo że smaruje od dawna pierwszą plamkę. Co to może być? Nie mam zbyt wiele czasu na pójście do lekarza, co więcej studiuję w uk, i niestety zdaje mi się że lekarze bagatelizują tu trochę kwestie zdrowotne, wiem że jak pójdę to nic nie zdziała. Proszę o poradę. :(

444 IP: 80.54.173.**

Lepiej się udaj do najbliższej kliniki dermatologicznej,bo widzę ,że ten twój lekarz ,to nie za bardzo się orientuje.A cltrimazol,to na zmiany grzybicze,a nie bakteryjne.Idz jeszcze raz do niego.Jesli to się rozrszerza,tzn.,że sie nie poznał.Niech ci da skierowanie do kliniki na konsultację lub do przychodni przyklinicznej.Jeśli to coś grzybiczego,to nie powinnas jeść nic,co zawiera cukier.W każdym razie ,nie czekaj,tylko działaj,zanim to ci sie po twarzy rozlezie.Dziwi mnie trochę,że lekarz uważa ,że to zmainy bakteryjne,a nie leczy antybiotykiem.Może nie ma doswiadczenia i pierwszy raz coś takiego widzi...kto go tam wie....

justyyyna IP: 81.135.129.**