avatar
kinga0706

Witam.
Ja również mam niewielkie problemy sercem. Mianowicie 5 dni temu wstałam rano z łóżka, leżąc dobrze się czułam. Wstałam zrobiłam kilka kroków i poczułam, że mam serce. Zmierzyłam ciśnienie miałam 130/98, zwykle moje ciśnienie wynosiło90 -100/60 -70 (przy takim ciśnieniu czuję się najlepiej), natomiast tętno 103 uderzenia na minutę. Ręce mi się trzęsły, a serce tak łomotało, że aż bolało.Po dniach poszłam do kardiologa, zrobił mi EKG i zlecił zrobienie morfologii, poziomu żelaza, potasu, magnezu i tarczycy.
Czekam na wyniki...
Moje objawy wyglądają tak opisywane przez większość z Was a żadnej konkretnej diagnozy nie ma.
Po wynikach i diagnozie okaże się co powie lekarz.
Odezwę się.
Pozdrawiam

avatar
Katarina IP: 193.19.165.**

W stanie spoczynku moje tętno wynosi 130 - 180 uderzeń na minutę.. Oprócz tego kilka razy w miesiącu odczuwam ostry ból w okolicy serca, przez co ciemno mi się robi przed oczami i mnie słabi.. Badania na tarczycę robiłam i wyszły dobrze. Ciśnienie też mam dobre bo 120/75. Co to może być?? Proszę pomóżcie.. ;(

avatar
Marta IP: 84.10.144.**

Do pana Pawła S zamiast krytykować podałby pan jakieś medyczne powody wysokiego pulsu, skoro ludzie szukają pomocy na forum oznacza to ,że nie uzyskali należytej u specjalisty.Nie ma nic złego w wymienianiu się doświadczeniami,poza tym większość rad dotyczy udania się do lekarza a nie do
,,szamana,, .Nie sądze ,że na dolegliwości związane z sercem może pomóc psychiatra jako lekarz powinien pan o tym wiedzieć.

avatar
reeretr IP: 83.30.191.**

a ja w zwyklej aptece dowiedzialem sie ze to stres :)
nakręcasz sie tymi stanami chorobowymi i skacze ci puls

avatar
fdfsff IP: 83.11.82.**

lekarz ma race lepiej wziasc leki i miec swiety cholerny spokoj. najbardziej rozwala mnie ziołolecznictwo oferowane na tym forum po prostu tragedia!.
Dokladnie szamaństwo sie szerzy. homeopaci to zwykli oszusci

avatar
anve14 IP: 193.34.52.**

Mam 14 lat i gdzieś od 2 tygodni mam wysokie tento, np teraz mierzyłem i wyszło 122/80 puls 112. Moja mama dzwoniła do lekarza, powiedział, żeby sie nie przejmować, bo to może być spowodowane przeziębieniem, jakimś stresem, podkreślam, że nie byłem chory, pozatym jakie stresy może mieć 14 latek, który cieszy się z wakacji i wyjazdu na obóz harcerski ? ... Może to spowodowane jest przez siedzenie przed komputerem? długie siedzenie, od 9 rano do 22-23 z przerwami po 2-3 godziny ... ( obiad, wyjście na dwór ).

Proszę o pomoc, o odpisanie tutaj lub na gg : 7761225

avatar
elciaprywatnie82 IP: 82.160.148.**

witam.mam 27 lat.moje problemy zaczęły sie jakies poł roku temu.zaczelo sie od wysokiego tetna,i bezsenności,potem zaczęlo mi skakać ciśnienie nawet do 160/120. tetno rozne ,lecz przy wysokim cisnieniu nawet do 110.poszłam do lekarza,ekg w normie,wyniki w normie,brak tarczycy,okazało sie ,że to depresja.sama byłam w szoku,kocham zycie i dla mnie osoby wesołej,było to niewyobrażalne.ale i owszem.mój lekarz wytłumaczył mi ze to styl zycia prowadzi do tego,stres nerwy,obowiazki,dzieci spowodowały ze przyszła do mnie pomału.a ze depresja powoduje choroby somatyczne,dzieje sie tak a nie inaczej.przepisal mi leki i lecze sie rano brałam coaxil,metocard,i tritace wieczorem powtorka z rana do tego amlozek.lekarz powiedzial mi ze zaczniemy z grubej rury,i faktycznie po 3 miesiacach odstawiamy tabletki na cisnienie.lecze sie rowniez u psychologa.czasem objawy nie musza byc objawem choroby serca itd,czasem po prostu mamy problem emocjonalny.czasem bywa gorzej czasem lepiej,ale zyje nadzieja ze jeszcze pare miesiecy i bede sie z tego smiala.z moich lekow ze w nocy umre,lub ze jest cos nie tak bo serce za szybko bije bo cisnienie skacze,to wlasnie powoduje nasza glowa i ciagla myslenie o tym.ta choroba to depresja,nic wiecej.pozdrawiam.

avatar
mimi IP: 79.162.144.**

Witam powiem tak ,od roku choruje na niedoczynnośc tarczycy ,od roku czuje się tak jak bym miała 90 lat lecze sie lecze sie euthyrox N 200 i jakoś nie mam poprawy samopoczucia .Doszło do tego wyokie ciśnienie ale puls bije rekordy nawet kiedy wstane rano mam 143,138 puls nie schodzi ponizej tych wartosci dowiedziałam sie że mam taki puls przypadkiem ,myslałam ze boli mnie w klacie ze stresu ,kuje mnie w łopatce ,a nie muwie o jakiś pracach ,lub sporcie ,to to niejest możliwe serce by mi wyskoczyło,a co nato lekarz ,,,,,,dziwne ,,,,,,,,,,odpowieć

avatar
IwaMaliszewska IP: 82.238.168.**

Przyczyny tachykardii (szybkiego tetna) rozne. Najczesciej jako odpowiedz organizmu na zbyt niska amplitude krazenia - np. 120/80 zamiast 120/60. Najczesciej hipokalcemia (niedobor wapnia). 20 lat temu mialam przecietne tetno 115, a w moczu byly szczawiany wapnia, az rodzilam kamienie. Przestalam jesc mieso, objawy ustapily. Zatrzymala sie tez galopujaca prochnica zebow.
Uwazajcie! Kochani, bo poradza Wam magnez, a po nim chwilowa poprawa, a potem juz wykupcie dobre ubezpieczenie :-{

avatar
Czaras IP: 93.105.109.**

jesli porobiliscie badania walcie do psychiatry i psychloga...od 2 lat lecze sie na nerwice ale olałem psychologa...i po odstawieniu leków jest gorzej...teraz nie biore leków a stosuje sama terapie ale nie jest najlepiej wiec im szybciej zaczniecie szybciej skonczycie

avatar
Kinga IP: 83.11.113.**

Odpowiadam wszystkim którzy mają problemy z wysokim tętnem. Ja również przez ok 15 lat żyłam z tętnem 130-140 uderzeń na minutę i lekarze mi również mówili, że mam się nauczyć z tym żyć ale po latach dostałam się właśnie do dr. Mierzejewskiego który zalecił mi branie pół tabletki dziennie (nie chcę podawać nazwy leku ponieważ nie wiem czy każdy może jego brać) i skończyły się moje problemy z tętnem. Teraz moje tętno wynosi tylko 65-70 uderzeń na minutę. Uwierzcie mi jest MOŻNA ŻYĆ INACZEJ. Nie dajcie się zbywać przez kardiologów tak jak przez lata mnie zbywali. Życzę wszystkim żeby trafili na tak wspaniałego lekarza jak ja. Życzę wszystkim dużo, dużo zdrowia.

avatar
Basia@ IP: 83.22.199.**

PANI KINGO!Mam wielką prośbę do pani,jeżeli pani może to bardzo proszę o podanie nazwy tego leku,moja teściowa ma również taki sam problem i naprawdę jest nam bardzo ciężko,bo oboje z mężem pracujemy i ona zostaje sama w domu,w pracy to istny horror,bo nie wiemy co dzieje się w domu,a co do bezpieczeństwa podawania tego leku poradzimy się lekarza i myślę,że większość ludzi też by tak postąpiła,domniemam,że lek ten jest na receptę więc taż jest to pewne utrudnienie do jego zdobycia i przyjmowania na własną rękę,chciałam zaznaczyć,że jesteśmy pod stałą kontrolą kardiologa i psychiatry i jak dotąd nikt nie umie pomóc,Z góry dziękuję i liczę na zrozumienie,pozdrawiam.

avatar
krystynamisun.46

co robić i jaka jest przyczyna wysokiego pulsu 103 ,ciśnienie dobre

avatar
krystynamisun.46

czy ktoś zna strony gdzie wypowiada się lekarz kardiolog na dany temat. Dziękuję z góry.

avatar
twoje sumienie IP: 91.199.250.**

Ta Kinga to cwana osoba, myśli ze tak szybko natrafi się na lekarza który da dobry lek sama przez 15 lat chodziła po lekarzach i nikt jej nie pomógł, a teraz głowę zadziera i z uśmieszkiem na twarzy zasłania się lojalnością sumienia ,bezszczelna Poco wogóle swoja informacje podałaś j-cieszy cię to