avatar
joannaa IP: 88.77.233.**

Witam,najpierw opowiem cos o sobie,mam 35 lat,cale zycie mialam dosyc nerwowe rozwod ,problemy z praca z tesciami,dzieci itd.moje problemy z cisnieniem zaczely sie 5 lat temu,zawsze mialam cisnienie 80/60 od kilku lat 120/80 i tetno od 120 i w gore,serce nawala mi jak szalone mam zawroty glowy,trudnosci w oddychaniu ,bardzo szybko sie mecze,niepiej alkocholu,niejjem tlusto,mimo ze waga pozostawia wiele do zyczenia ale zadne diety wymyslone przez lekarzy niepomagaja,hormony w pozadku,inne narzady tez przebadane i troszke problemow z watroba i zoladkiem ,biore laeki omeprazol,przez jakis czas dostawalam tez na oczyszczenie organizmu i na wode w organizie mimo ze jej niemialam.Mam tez wole proste leczone i podobno zaleczone,wyniki tarczycy sa w normie ekg i ekg wysilkowe dobre,z rowerka zeszklam przy 3 obciazeniu bo tetno skoczylo zbyt wysoko ale zmian niebylo.czesto mam tez klucia w klatce piersiowej po lewej stronnie,od roku cierpie na bezsennosc,zasypiam spie 2-3 godziny ,wybudzam sie serce wali,zasypiam potem znowu 2 godzinki i tak w kolko do rana,jestem oslabiona wymeczona,wiecznie ospala ,brak koncentracji,klopoty z pamiecia i kojazeniem.a zawsze bylam bardzo spostrzegawcza i zapobiegliwa ,teraz jestem jak 80 letnia staruszka,mam dosyc tego zycia z tymi problemami,a lekarze z wynikow mowia ze jestem zdrowa nic mi niejest,jak sobie pomuc?????gdzie isc co zrobic?

avatar
elle IP: 80.54.173.**

chyba nerwica.Przy tarczycy to się zdarza,złowiek jest rozdrażniony. i byle co go z równowagi wyprowadza....Postaraj się jakoś uporządkować swoje sprawy.Zrobic plan dnia....

avatar
barbarella

Wyniki hormonów w normie nie oznaczają, że tarczyca jest zdrowa. Niestety nasi lekarze nie nadążają za postępem w endokrynologii. Ważny jest poziom hormonów tarczycy FT3 i FT4, jeżeli są w normie ale bliskie górnej lub górnej granicy, to znaczy że coś jest nie tak. Twoje objawy są typowe dla niedoczynności, poszukaj dobrego endokrynologa.

avatar
barbarella

Oczywiście miało być: *bliskie dolnej lub górnej granicy*.

avatar
joannaa IP: 88.77.233.**

fakt sa bardzo bliskie gornej granicy,ale wedlug lekarza niewymaga to leczenia,mialam robione tsh jak i t3 i t4,usg tarczycy wykazalo niewielkie zmiany w lewym placie ale niepotrzeba dalszego postepowania a badania robil mi lekarz rodzinny ,w niemczech.w polsce bylam zdjagnozowana i leczona i niemialam problemow ale odkad mieszkam w niemczech lekarze uwazaja ze niepotrzeba dalej leczyc i nic niedostaje,kupuje sobie krople walerianowe i w ten sposub uspakoajam roztanczone serducho ,dostaje tez lek na sen juz od 2 miesiecy od ktorego mozna sie uzaleznic nazywa sie zopiclon ale niestety niepomaga zasypiam momentalnie obojetnie gdzie jestem po leku ale po 4 godzinach jestem obudzona i potem wybudzam sie co godzinka lub dwie ,tabletki pomagaja jedynie na to ze w dzien nie zasypiam ze zmeczenia,i jako tako funkcjonuje ,bez nich jezeli niewezme to sie czuje jakbym tydzien niespala,moje obawy tycza bardziej tego serducha czemu puls jest wysoki i skacze do 140-160 kilka razy w ciagu dnia!!,prawdopodobnie mysle ze w nocy jak spie dzieje sie to samo i dlatego sie wybudzam.najgorsze ze niemoge sie dostac do zadnego endokrynologa lub kardiologa bo moj lekarz rodzinny uwaza ze niema takiej potrzeby i skierowania nie wystawi,a bez skierowania nie dostane sie niegdzie niestety,hyba ze dopiero w lipcu jak pojade do polski pojde prywatnie, bo niestety w polsce ubezpiecznia niemam,

avatar
A IP: 89.79.247.**

Joanna, a skad wiesz, zę Ci tak tetno skacze?

Barbarella, a czy poziom ft 4 bliski 19 to już wysoko czy nie?

avatar
joannaa IP: 88.77.233.**

mam cisnieniomierz a nawet 2 i sprawdzam obydwoma i pokazuje mi wynik cisnienie i puls ,cisnienie zawsze mialam niskie 80/60 ale od 5 lat mam 120/80 i od tamtej pory zle sie czuje i to sie pogarsza a puls wyskakujerano zanim wstane jest okolo 65 a potem calymi dniami od 102-malo wyczuwalny ale drazniacy do -ostatnio 168 ,myslalam ze wyskocze z siebie

avatar
joannaa IP: 88.77.246.**

Troche sie w nocy zdenerwowalam,normalnie niewstajer nigdy i niemierze cisnienia jak sie wybudze ale tym razem to zrobilam,odrazu po wstaniu z luzka zalozylam rekawek a tu mi pokazuje 184/82 i puls 86,odczekalam 2 minuty i zmierzylam znowu wyszlo 110/80 i puls 102,cala sie trzeslam i spowrotem zapakowalam sie do luzka,rano czyli o 8 zmierzylam sobie znowu i wyszlo 127/94 puls 108.czy to normalne?

avatar
A IP: 89.79.247.**

więc tak ,że w nocy po wstaniu miałaś 86 to nie ragedia, bo puls po długim lezeniu zawsze skoczy do gory to, ze po paru minutach mial102 to efekt zdenerwowania i tak samo rano, prwnie znowu sie baąłś wysokiego pulsu, a rano po wstaniu - tak samo jak w nocy puls jest najwyższy. To nie jest normalne i masz nerwicę- witaj w klubie:(

avatar
a IP: 89.79.247.**

nie jest normalne, że się tak denerwujesz i podnosisz sobie puls...:)

avatar
joannaa IP: 88.77.246.**

no tak to skad te cisnienie?bylam wlasnie u lekarza wyjasnilam mu kawalek po kawalku dostalam betabloker i holtera na 24 godziny

avatar
joannaa IP: 88.76.228.**

wzielam dzisiaj pierwsza tabletke biso-hennig 5mg,jak narazie nieczuje zadnych rewelacji ani poprawy ani nic innego ,serducho wali dalej kiedy chce i jak chce,moze trzeba dluzej odczekac , po zazyciu,minelo 1,5 godziny

avatar
A IP: 89.79.247.**

a co to za tabletki?na nerwice? ziołowe czy chemiczne?

avatar
joannaa IP: 88.76.228.**

sklad bisopropolol,no i dziala,cienienie mam po 2,5 godziny 109/67 puls 68,serce niewali,te tabletki maja za zadanie obnizyc zbyt wysoki tentno i puls,i uciszyc w ten sposub szybkie bicie serca-no i chyba dziala!!!!!!!!!!!!!czuje sie prawie doskonale ,gdyby jeszcze nie problem tego ze jestem niewyspana bo balam sie wziasc tabletki nassenne i mialam znowu problem ze spaniem

avatar
joannaa IP: 84.61.54.**

Witam ponownie :-)
mam problem beta bloker juz nieskutkuje cisnienie i puls znowu skacza do gory mimo ze dawka zostala juz podwojona do 10 mg na dobe,5mg rano i 5mg wieczorem,bylam u kardiologa robili usg ,jak i rowerek i ekg i wedlug lekarza wszytsko w pozadku,zadnych rewelacji nieznalazl,ale kazal dalej przyjmowac w tej dawce blokera i zaprosil na zalozenie holtera w styczniu,niemam zielonego pojecia co myslec o tym,skad te dzikie cisnienie??

Twoja odpowiedź