~Mikelek,
2007-04-01 19:43:33 (IP: 83.28.7***)
Acha.
I do powyższego jeszcze wypadanie zastawki mitralnej 1 stopnia z falą zwrotną 1 stopnia.
~aga,
2007-04-02 13:03:13 (IP: 83.28.2***)
Hej Mikelek,
słuchaj chetnie bym ci pomogła i odpowiedziała na te pytania?ale szczerze to sama nie mam za wiele pojecia o tej chorobie. z tego co wiem to mozliwosc unormowania jakas jest ja np. biore metoprolol i powiem ci ze po nim ich nie odczuwam jak wczesniej.i chyba sie zaczynam powoli do nich przyzwyczajac.z tego co wiem to da sie z tym zyc! ale moze jestem w błedzie. pozdrawiam pa
~EWKA,
2007-04-02 14:26:00 (IP: 83.24.2***)
Mikelek! myślę że dobrze byłoby żebyś z tym pytaniem udał sie do wątku *Kołatanie i ablacje - okiem dochtora* z tego co sie zorientowałam to lekarz udziela tam odpowiedzi!
Sama ustawiłam się w kolejce ze swoim pytaniem !
Pozdr.
~Iwona,
2007-04-02 14:39:52 (IP: 217.238***)
Hej Mikelek , nie jestem lekarzem ale z tym co ty masz mecze sie juz 25 lat . Jedno jednak wiem --im wiecej o tym mysle tym wiecej mam zaburzen . Zbadana jestem ,strukturalnych zmian na sercu nie znaleziono ,byl tez Holter . Musisz zabrac sie za sport tzn. chodzic ,spacerowac i lekki bieg ,uwierz mi .....pomaga . Kup tez w aptece glog w tabletkach wysoko dozowany i jemiole . Cudow nie oczekuj za miesiac ,troche tzn.2-3 miesiace musisz poczekac ,ale zobaczysz bedzie dobrze --zycze ci tego z calego serca !!! Ja tez wpadlam w psychoze i mam smiertelny strach ,ale musze z tym zyc bo jakiez mam wyjscie poza tym jednym ??
~elżbieta,
2007-04-02 16:28:55 (IP: 83.10.1***)
Jarku! podaję mój adres maila: elapiatek @ poczta.fm
~mala,
2007-04-04 18:30:34 (IP: 213.25.***)
Chcialabym was zapytac czy macie takie szarpniecia serca w okolicy klatki piersiowej jakby ktos wlozyl tam reke i poruszal nim.w tym czasie jak to mam jest mi brak powietrza na szczescie nie trzyma mnie to dlugo.