MIKI IP: 213.17.151.**

Pierwszy raz dopadło mnie to kilka lat temu w drodze nad morze- na autostradzie. Lęk połączony z zawrotami głowy, wrażenie, że zjeżdżam z drogi. Jechałem sam. Dojechałem ledwo żywy omijają już autostrady. Na miejscu mi przeszło. Ale lęk przed autostradą został. Dodam, że jeżdżę już od 1987 roku, wcześniej przed tym nieraz do Niemiec po 2000 km autostradą. Zawsze lubiłem jazdę. Potem na jakiś czas mi przeszło. Wróciło jakoś rok temu. Lęki na autostradzie. Wiem, że jadę OK i nic się nie dzieje a mam wrażenie jakbym zjeżdżał z drogi, w głowie mi się kręci serce kołacze. Najgorsze, że dopadło mnie to też w tym roku podczas jazdy w mieście. Jadę 40 km/h a wydaje mi się, że zaraz zjadę, kręci mi się w głowie, serce kołacze, ręce drżą. Po kilku dniach męki kiedy nie mogłem dojechać do pracy 7 km- ustąpiło samo. Dodam, że napady lęku zdarzały się w samochodzie nawet jak stałem- w korku czy na zatarasowanej drodze. Lęk dopadł mnie też na koncercie w tłoku. Myślałem, że się przewrócę, duszności, kołatanie serca. A nawet raz w teatrze. Jestem ogólnie często zestresowany a pierwsze zdarzenie, które opisałem działo się po utracie pracy. Czy ktoś też miał podobne objawy, szczególnie podczas jazdy autem i jak sobie poradził.

pola12 IP: 77.253.132.**

Kilka dni temu,bez żadnego powodu,dopadło mnie uczucie lęku wlasnie wtedy,gdy prowadziłam samochód.To było straszne-czułam się tak,jakby mi coś wyssało tlen z wnętrza.Nie mogłam się zatrzymać,jechałam dwupasmówką,nie mogłam się zatrzymać,wszędzie zakazy.Nogi mi drżały,byłam pewna,że spowoduję wypadek.Wreszcie znalazłam jakąś zatoczkę.Do domu odholowal mnie póżniej mąż.
Dzisiaj zaczęło mnie też to dopadać,nawet gdy stałam na światłach....ale od mojego terapeuty wiem,że im częściej weryfikujesz się ze swoim lękiem,tym jest go mniej.Musisz więc za wszelką cenę jeżdzić samochodem.Jak najczęściej.Tylko tak możesz zwalczyć lęk.Chociaż,przyznaję,jest to cholernie trudne.

MIK IP: 213.17.151.**