Forum Kardiologia » Kardiologia » Ochojec przereklamowany

Ochojec przereklamowany

« | 1 | 2 |
Tagi:
~wdzięczna pacjentka Ochojec, 2009-12-23 22:30:41 (IP: 89.79.2***)
Czytam i nie dowierzam tym bredniom odnośnie personelu w Ochojcu. To jakiś dramat-trzeba mieć nie po kolei, żeby wypisywać tego typu herezje na temat personelu medycznego. Drogie społeczeństwo ! proszę sobie uzmysłowić, że w obecnych czasach mamy do czynienia z wykształconą wszechstronnie kadrą pracowniczą zarówno pielęgniarska jak i lekarską. Autorzy żali i zastrzeżeń mijają się z prawdą- raz piszą , że nie mogli uzyskać informacji , innym razem , że miłe pielęgniarki pokierowały rodzinę od kogo można uzyskać wiedzę na temat stanu zdrowia pacjenta. Troszkę więcej konsekwencji , albo wyobraźni w konfabulacji.Byłam pacjentką i jestem zauroczona pielęgniarkami z Oddziału od prof.Bochenka.
-Jedna z pań pisze o telewizorach i internecie dla pacjenta, niech mi pani powie w którym innym szpitalu można za darmo korzystać z internetu i telewizji??
-gdzie w każdej sali są lodówki?
-wspomniane szafki na rzeczy są używane przez pacjentów - nie personel, kto je więc psuje? odpowiedź jest logiczna
-pani Marzena mówi , że dziecko jej syn ma problemy z nauką, do cholery przecież ona jest zwykłym człowiekiem, takim samym jak my , jest matką, żoną i pielęgniarką. Pielęgniarki to nie cyborgi - to ludzie. Pracują 12 godzin za nędzne wypłaty, każdy weekend i każde święta.Autorce obelg radzę troszkę dystansu, widać że to młoda osoba , a życie jeszcze nie nauczyło jej pokory.
~RYCHU, 2010-02-01 21:14:36 (IP: 83.22.2***)
Ludzie zastanówcie sie co za głupoty tu wypisujecie nie macie pojecia o przebiegu zabiegu jego ryzyku i opiece na odziale pop lub oiom-ie
~Kiepska sprawa, 2010-02-07 18:55:19 (IP: 89.228.***)
*Drogie społeczeństwo ! proszę sobie uzmysłowić, że w obecnych czasach mamy do czynienia z wykształconą wszechstronnie kadrą pracowniczą zarówno pielęgniarska jak i lekarską.*