avatar
rob IP: 86.63.125.**

Zastanawiam sie nad zabiegiem ets. Lecz mam pewne watpliwosci zwiazane z moim nadcisnieniem. Czy nadcisnienie moze byc powodem napadowego czerwienienia twarzy?

avatar
Tak IP: 195.189.142.**

Tak

avatar
Rob IP: 86.63.125.**

Biore Bisocard to jest jakis beta bloker no ale i tak tego nie hamuje. Czy jest jakis sposob na to? Zastanawiam sie nad zabiegiem ETS polega on na odnerewieniu układu współczulnego za pomoca klipsow. Co o tym myslicie?

avatar
Ucho IP: 91.203.96.**

Klipsy sa dobre do uszu

avatar
migotka84 IP: 62.69.212.**

Do Rob :)
Witaj, ja też myślę nad ETS z powodu napadowego czerwienienia, które męczy mnie juz jakieś 6-7 lat.
Mam pytanie: czy zamierzasz wykonac zabieg w Polsce (np. Lublin), czy raczej za granicą (np. w słynnej klinice we Włoszech)?
Liczę na odpowiedź

avatar
Rob IP: 86.63.93.**

Chcialem zrobic w Gdansku, lecz zrezygnowalem ze wzgledu na skutki uboczne. Poszedlem do kardiologa i przepisal mi leki i jest o niebo lepiej. Jesli chcesz porozmawiac o to moj numer gg 3419780

Twoja odpowiedź