avatar
ania IP: 83.19.97.**

Witam wszystkich kyórzy będą czytać te słowa.Proszę powiedzcie czy ktoś z was cierpi na bólgłowy wywołany stresem lub nerwami bo ja tak i czasami już nie daję rady prosze pomóżcie

avatar
jola IP: 83.31.210.**

Ja cierpialam na b,silne bole glowy napieciowo -migrenowe jak sie pozniej okazalo.chodzilam od lekarza do lekarza.okazalo sie ze mam ze mam silna nerwice lękowo hipochondryczna.wmowilam sobie ze mam tetniaki w glowie.,i inne historie.leczylam sie u psychologa,chodzilam na psychoterapie.od 2 lat radze sobie z tymi bolami,teraz nazywam je normalnymi bolami.wezme proszek i nie mysle o nich.ale wtedy to byla tragedia kazdy bol glowy-ja u lekarza lub na ostrym dyzyrze,tak sie balam ze dostane wylewu.
Aniu,u Ciebie pewnie jest to samo-napieciowe bole glowy wywolane stresujaca sytuacja.Pozdrawiam.

avatar
ania IP: 83.19.97.**

cześć Jolu miło mi że tak szybko odpowiedziałaś na mój list powidz czy tabletki przeciw bólowe pomagały Ci ? Ja narazie nie doszukuje się żadnych guzów itp.ale ten mój ból jest właśnie najbardziej dokuczliwy jak się denerwuje,boli mnie cała głowa tak mocno że niewidzę nic na oczy no i w tedy ratuje się tabletkami przeciwbólowymi IBUM to ich nazwa.nie wiem jak długo będę w stanie to wytrzymać

avatar
jola IP: 83.31.195.**

zanim uswiadomolam sobie ze to na tle nerwowym dlugo to trwalo,ale ja biore tylko apap lub inny paracetamol.a jak czuje sie zdenerwowana i mam bol glowy biore do tego kalms 2 szt.oczywiscie bole glowy moga byc rowniez z innej przyczyny.ja reaguje zle na zmiany pogody,cisnienia.

avatar
wioletta IP: 85.128.102.**

Cześć dziewczyny
Ja cierpie na bole napieciowo- migrenowe od klikunastu lat, a mam 34 lata i do tego nerwice.Bardzo dobrze wiem co to bol, ktory dokucza tak czesto.Kiedys brałam pyralgin a teraz jest tyle nowych leków, ale najbardziej pomaga mi ibuprom.Nie wiem kiedy te bole przestana istniec.Pozdrawiam

avatar
DANA IP: 213.238.96.**

Kochani ! Bóle głowy i migreny mają swoją przyczynę. Tabletki przeciw bólowe nie leczą przyczyn tylko hamują objawy, zatem problem pozostaje i wciąż nam towarzyszy w życiu. Wyczerpuje nas i nęka. Znam przyczyny takiego stanu i jeśli chce ktoś to przedyskutpować to zapraszam na GG 7028787. Naprawdę wszystie dilegliwości są do usunięcia łacznie z nerwicą . Kochani bólowi należy powiedzieć stop, ponieważ on niszczy ciało.

avatar
ania IP: 83.19.97.**

Witam wszystkich z bolącymi głowami i pozdrawiam .Dana jak można wyleczyć się z nerwicy ?bo ja jak narazie odkrywam jej coraz to nowe oblicza .Ból głowy który często jest nie do wytrzymania,obolałe kończyny górne, pieczenie w klatce piersiowej ,kołatanie serca,potykanie itd...jeżeli masz złoty środek to poratuj nas biedulki a bedziemy nosić Cię na rękach pozdrawiam:)

avatar
justyna IP: 194.116.253.**

Pozdrawiam wszystkich, choć wątek jest już dość stary. Pytacie o złoty środek. Rowniez mam nerwicę, kilka lat temu po 3 miesiącach niemijającego bólu głowy, sztywności w mieśniach ramion i rąk (aż do bólu) i trudnościach w skupieniu wzroku w końcu trafiłam do neurologa, który zapisał mi lekki środek psychotropowy - Tetrazepam (Myolastan). Lek ten naprawde mi pomógł, od dobrych kilku lat moje dolegliwości są jedynie epizodyczne. Lek mimo wszystko jest dość mało inwazyjny, nie powoduje uzależnień. Od dawna już go nei biorę, wystarczy mi dobry relaks, ale mogę powiedzieć, ze bardzo mi pomógl.

avatar
Ola IP: 83.4.210.**

Witam,

Czasem wystarcza zjeść tabletki uspokajające (np. na bazie ziół z Kozłkiem lekarskim), gdy mam naprawde silny ból głowy stosuje mieszankę leków: FENAKTIL, RELANIUM, KOFFECORN forte, dobry neurolog musi wyznaczyć odpowiednią dawkę(to naprawdę silne leki psychotropowe,w połączeniu stosuje się w SKRAJNYCH sytuacjach) i kładę się spać na ok. 10-20 godzin.(Leki m.inn działają nasennie)Gdy wstaję często jest już po bólu. Gdy są ciężkie wymioty i nudności trzeba dożylnie w szpitalu:( Na pierwszy raz najlepiej zastosować je pod okiem lekarzy, niewiadomo jak organizm zaraguje, ja mam już wypróbowane. Ponadto w mocnych bólach można spróbować TRAMAL. Na mnie akurat nie działa.

avatar
smutna IP: 91.193.208.**

Witam Wszystkich! od jakiegos miesiąca mam czeste bole glowy wczoraj bylam u neurologa i przpisal mi MYOLASTAN na noc po pol tabletki ale niewiem czy to cos da poniewaz glowa boli mnie nadal. Powiedzial ze moje bole sa na tle nerwowym ale teraz moje pytanie co ja mam w tej sytuacji zrobic? jak sie uwolnic od tego stresu jak otym niemyslec? moze ktos z was ma jakiegies sprawdzome sposoby na stres lub wyciszenie sie? poradzcie cos bo naprawde chce sie juz tego okropnego uczucia pozbyc.

avatar
sonia IP: 89.228.195.**

Witaj Smutna .tez przechodzilam silne bole glowy. .Kazdy ruch dzwiek nawet jazda samochodem to byl horor .Po lekach psychotropowych dostalam odlot.Bylam przerazona.Zrobilam sobie zdj.rtg kregoslupa i udalam sie do ortopedy prywatnie mialam masaze i wstawianie kregow .ale zaznaczam ja mialam bole zwiazane z kregoslupem.bole mialam nawet pod lewa lopatkaleczylam sie przez 6 miesiecy.Jak zaczela blokada puszczac tuz za uchem poczulam ulge to jest niesamowiteMialam cwiczenia w domu. Ja nawet niepotrafilam oczami ruszac bo to byl przerazliwy bol.Bol glowy byl na przemian raz silne pieczenie ,nastepnie jakby mi ktos kul glowe iglami a za chwile jakby mi ja ktos wlozyl w imadlo.nieczesalam sie przez dwa miesiace,bo niepotrafilam nawet lewa reka ruszyc bo jestem leworeczna .Zycze Tobie usmiechu na twarzy i szybkiego powrotu do zdrowia....zrobilam takze sobie rtg glowy aby wykluczyc to coooosss.

avatar
justyna IP: 217.96.62.**

hej! mam na imie Justyna i mam okropne bole głowy prawie codziennie i trwaja czasami cały dzień.byłam u neurologa i stwierdził ze mam lęki napadowe-nerwicę, i że sa to bóle napieciowe przepisał mi spamilan biorę juz miesiac a bole nie zniknąły. czy was tez boli głowa codziennie? juz nie daje rady, a jestem osoba bardzo nerwowa. pozdrawiam.

avatar
wietka IP: 81.190.66.**

witajcie jak czyta sie wsze wypowiedzi to zwroccie uwage na to ze kazdy neurolog mowi ze nasze bole sa spowodowane nerwami albo lekami, ja od 3 lat cierpie na strszne bole glowy mam bole uciskowe z lewej strony glowy paralizuje mi to prawa reke. nie mam w niej czucia. mialam robione przeswietlenia rengeny wszelakie badania i nic. a bole juz teraz sie tak na silily ze bola mnie oczy mam plamy przed nimi cierpie na bezsennosc zasypiam o 5 rano wstaje o 6 z bolem glowy. jestem uodporniona na zwykle leki przeciwbolowe tramal cetanol forte sa lekami uzalezniajacymi i rowniez mi nie pomagaja. nie potrafie sobie radzic z bolem i tez nie wiem co robic. zostawilam bole wlasnemu obiegowi czasu.

avatar
EdenRaj IP: 77.113.82.**

Witam Was,
Mam częste bóle głowy oraz częste migreny. Jak rano wstaję, to modlę si tylko o ty, by dziś nie bolała mnie głowa. Przy bólach *zwykłych* mogę funkcjonować, czasami wystarczy że wezmę tabletkę przeciw bólową, czasami muszę się poprostu przespać ze 2 godziny. Ale prawdziwy horror przeżywam przy bólach migrenowych - związanych ze zmianą pogody na paskudną lub bardzoi ładną, przy ciężkich wiatrach, deszczach - wtedy mam mdłości, wymioty i światłowstręt. Gdy przyjdzie prowadzić mi auto w takiej sytuacji, to czasami sma nie wiem, jak dojeżdżam do celu. Jedyne czego pragnę przy tych bólach to połozyć si ę w zaiemnionym pokoju i spać. Jeszcze nie mam dzieci, mój mąż to toleruje, gdyż martwi się o mnie.
Jestem księgową i kadrową jednoczesnie w prywatnej firmie. Poza tym zajmuję się tak także innymi sprawami zleconymi przez szefa. Owe bóle mam od dawna. Pamiętam, że jako dziecko już narzekałam na bóle głowy.
Stres, nerwy. Niedopuszczam do siebie mysli, że mogę mieć nerwicę.
Czasami się denerwuję. Czasami wybucham. Ale zawsze tłumaczyłam to sobie zmeczeniem, zbyt wieloma sprwami na głowie.
Za tydzień mam wizytę u neurologa.

avatar
justyna IP: 217.96.62.**

jak bedziesz po tej wizycie u neurologa to napisz co ci powiedzial i jakie tabletki przepisał ok pozdrawiam JUSTYNA