robocik IP: 83.17.101.**

Witam od jakiegoś roku czasu mam mrowienie na skórze głowy czasem nawet szyi.(coś jakby włosy dęba stawały) Generalnie jestem spokojnym człowiekiem nie podlegam większym stresom. Jestem studentem 5 roku i pisze pracę mgr. Aktualny stan zdrowia strasznie mi to utrudnia. Miałem niedawno robiony rezonans głow iformalnie nie ma jakiegoś konkretnego wskazania. Mam dosyc niski poziom potasu i dość szybko się odwadniam. Lekkie problemy z zapamiętywaniem, kiedyś okresowe zawroty głowy.Słabo toleruje alkohol.
Dodam, iż mrowienie potrafi trwać i pół dnia zaczynając się np. jak robie coś na komputerze.Bardzo mnie to deprymuje.
Nerwica czy coś z układem nerwowym nie tak? Może ktoś ma inną sugestię?

Anna IP: 80.54.176.**

Może masz zmiany w kręgosłupie szyjnym i siedzenie długo przed komputerem nasila dolegliwości.Wina moze być też zbyt niski poziom potasu i magnezu.Pozdrawiam.

Bartek IP: 212.76.37.**

Jak takie mrowienie wyleczyć?

Bartek IP: 212.76.37.**

Bo ja z kolei mam na szczycie głowy, lekke morwienie/uczucie ciepła, nie wiem ,czy to to samo.

ewa IP: 82.29.160.**

Witam.od nie dawna tez mam taki problem z mrowieniem glowy strasznie denerwujaca sytuacja uczucie ciepla az za cieplo nie wiem czemu tak mam? Mylslalam ze to cos nie tak z cisnieniem ale w tej sytacji mam od dziecka niskie.Nie wiem od czekgo tomoze sie brac ????w dziecinstwie mialam stwierdzone lekka nerwice serca,nie kiedy jak mnie zdenerwuje byle blachstka umiem pokazac pazurki.ale czy to od tego jest spowodowane pieczenie i cieplo na glowie raz na przodzie raz z tylu i na srodku dziwna sytuacja moze ktos mi pomoze stwierdzic odczego to moze byc.....??:(((

hermit IP: 195.205.44.**

Mrowienie na *szczycie* głowy może mieć związek z niedoborem magnezu Przynajmniej tak było w moim przypadku - poszedłem do lekarza, przepisał mi slowmag lub MBE (preparaty magnezowe) i jakoś przeszło, choć okazało się, że mam tężyczkę :(

aga24zuzia IP: 77.254.216.**