paulina IP: 87.105.8.**

Ciagle czuje scisk w gardle,jestem placzliwa,senna,dzisiaj na zakupach w duzym hipermarkecie czulam poczucie paniki i leku przed czyms,nie wiem jak mam sobie juz z tym radzic powoli rujnuje mi to zycie,boje sie ze umre,
czy to jest nerwica?,prosze o pomoc

Dorota W IP: 83.8.71.**

Droga Paulinko nie jestem lekarzem ale Twoje objawy są bardzo podobne do moich ,Ja choruję na nerwicę lękową ponad 6 lat więc jeśli będziesz potrzebowała jakiejkolwiek porady to nie ma sprawy ,Zawsze możesz liczyć na pomoc z mojej strony.Pozdrawiam Ciebie serdecznie!

paulina IP: 62.87.243.**

ehh i tego sie wlasnie spodziewalam :( moze podasz mi swoj adres e-mail bedzie łatwiej korespondowac ze soba?;] bede wdzieczna i spokojniejsza kiedy porozmawiam z kims kto choruje na ten rodzaj nerwicy ;] z gory bardzo dziekuje i serdecznie pozdrawiam ;]

kinia IP: 87.105.61.**

Mam to samo, zaczyna się rozkojarzeniem, gonitwą myśli i atakiem paniki, zawsze w markecie. Diagnoza specjalisty-nerwica lękowa i depresja, ale trudno po czymś takim nie mieć depresji :) Są jednak na to leki i można z tym żyć, pozdrawiam i życzę powodzenia.

paulina IP: 87.105.160.**

najlepsze jest to ze bylam niedawno u lekarza i opowiedzialam mu o swoich niepokojacych objawach,on powiedzial ze to nic takiego ;/ jak to nic takiego jak mi to przeszkadza normalnie zyc :(?w sierpniu wychodze za maz i chce w ten jeden wyjatkowy dzien czuc sie wspaniale,boje sie tylko ze tak nie bedzie bo nie zdarze jakos zminimalizowac tej glupiej nerwicy u siebie ;/

olcia IP: 80.52.142.**